Pse fluturimet drejt dhe nga Gjermania janë kaq të shtrenjta?

Çmimet për udhëtimin ajror janë rritur përsëri. Por ata që udhëtojnë nëpër Evropë nga aeroportet gjermane do të ndikohen nga kjo rritje.

Marketing

Aktualisht, do të preken edhe pasagjerët që udhëtojnë për në Gjermani.

Në një intervistë me Bild am Sonntag të Gjermanisë në maj, CEO i TUI Sebastian Ebel tha se ditët e ofertave më të lira kanë mbaruar kryesisht.

Ebel shtoi se zakonet e rezervimit të udhëtarëve, të tilla si blerja e biletave pak para nisjes, ka të ngjarë të çojnë në një rritje të mëtejshme të çmimeve të biletave. “Pazaret spontane do të jenë përjashtimi absolut,” tha ai, shkruan The Local.

Kreu i Ryanair Austria, Andreas Gruber, tha në shtator të vitit 2022 se nuk do të kishte “bileta më 10 euro” për fluturime.

Në një krahasim vjetor të bërë së bashku nga portali idealo.de dhe të raportuar nga mediat gjermane, çmimet e fluturimeve u rritën ndjeshëm si pasojë e pandemisë.

Çmimet e rezervimit për pushime në Gjermani janë gjithashtu mbi mesataren. Sipas hulumtimit të tyre, pushuesit duhej të paguanin deri në 58% më shumë për fluturimin e tyre drejt Greqisë, Majorkës ose Turqisë në 2022 sesa në 2021, përcjell albinfo.ch.

Në mars 2023, udhëtimet me fluturime kthyese brenda Evropës ishin mesatarisht 12.4% më të shtrenjta se në mars 2019, raportoi revista gjermane e lajmeve Spiegel.

Nga fluturimet e prenotuara tashmë, idealo.de llogariti edhe çmimin mesatar për periudhën aktuale dhe verën e ardhshme.

Një fluturim kthimi për në Greqi ende kushtonte mesatarisht 217 euro në maj 2019, çmimi ishte rreth 341 euro në maj 2023. Fluturimet drejt Spanjës u rritën me rreth 60%, drejt Italisë me 44% dhe në Kroaci dhe Turqi me 48%.

Disa faktorë kontribuojnë në këto rritje të çmimeve. Nxitimi i papritur për të udhëtuar pas pandemisë e kapi industrinë në befasi dhe çoi në kaos në disa aeroporte evropiane verën e kaluar për shkak të mungesës së personelit, shkruan The Local.

Pavarësisht kthimit të pasagjerëve, udhëtarët e biznesit nuk janë kthyer në të njëjtin numër si më parë, pjesërisht për shkak të komoditetit të ri të takimeve virtuale. Për më tepër, rimëkëmbja e ngadaltë ka ndikuar në përfitimin e fluturimeve specifike, duke bërë që disa linja ajrore të ndërpresin fare rrugët.

Kostot e karburantit, të cilat përbëjnë afërsisht një të tretën e çmimeve të biletave, përmenden shpesh si arsye për rritjen e çmimit, edhe pse çmimi i naftës për fuçi po bie.

Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA) ia atribuon rritjet e çmimeve rritjes së kostos së karburantit, duke shpjeguar se “çmimet e larta të karburantit, si dhe rritjet e tjera të kostos inflacioniste, mund të ndikojnë në çmimet e biletave nëse linjat ajrore nuk janë në gjendje të absorbojnë ose shmangin këto kosto”, përcjell albinfo.ch.