Tani, postimet tona në mediat sociale jo vetëm ato që shkruajmë, madje edhe imazhet tona përdoren gjithnjë e më shumë nga kompanitë për sistemet e tyre të inteligjencës artificiale.
OpenAI ka pohuar se krijimi i ChatGPT do të ishte i pamundur pa përdorimin e veprave me të drejtë autori. LinkedIn përdor biografitë e përdoruesve për të përmirësuar modelin e tij të AI . Dhe Snapchat thotë se nëse përdorni një veçori të caktuar të AI, ajo mund ta vendosë fytyrën tuaj në një reklamë.
Platforma të ndryshme u japin përdoruesve disa opsione nëse nuk duan të kontribuojnë në sistemet e AI. Por realiteti është ky: Nëse postoni përmbajtje publikisht në internet, nuk ka asnjë mënyrë për të qenë absolutisht i sigurt se imazhet tuaja nuk do të mblidhen nga një palë e tretë për t’i përdorur në çfarëdo mënyre që ata duan.
Më poshtë do të shihni se ku mund të përdorin të dhënat tuaja disa nga platformat më të mëdha të mediave sociale për të trajnuar dhe drejtuar modele të AI, dhe si (dhe nëse) mund të tërhiqeni.
X (ish-Twitter)
X u jep përdoruesve mundësinë për të hequr dorë nga postimet e tyre duke u përdorur për të trajnuar Grok, chatbot i AI i krijuar nga kompania e Elon Musk.
Mund të tërhiqesh duke shkuar te “Settings” dhe më pas te “Privatësia dhe Siguria”. Nën titullin “Ndarja dhe personalizimi i të dhënave” është një linjë për Grok ku përdoruesit mund të çaktivizojnë opsionin që lejon platformën të përdorë të dhënat e tyre për trajnimin e AI. X gjithashtu thekson se për përdoruesit që i bëjnë llogaritë e tyre private, postimet e tyre nuk do të përdoren për të “trajnuar Grok ose për të gjeneruar përgjigje ndaj pyetjeve të përdoruesve”
Meta
Drejtuesit e Meta kanë pranuar se kompania ka përdorur tashmë postime publike (por jo private) nga Facebook dhe Instagram për të trajnuar chatbotin e saj të AI.
Në politikën e saj të privatësisë, Meta thekson se mund të trajnojë sistemet e saj të AI me përmbajtjen publike të përdoruesve të Facebook dhe Instagram, duke përfshirë postimet, komentet, audion dhe fotot e profilit. Pra, nëse doni të tërhiqeni, duhet ta bëni llogarinë tuaj private. Meta pohon gjithashtu se mesazhet private mes familjes dhe miqve nuk përdoren për të trajnuar AI-n e saj.
Snapchat
Funksioni My Selfie i Snapchat lejon përdoruesit dhe miqtë e tyre t’i kthejnë selfiet e tyre në imazhe të krijuara nga AI. Por këto selfie mund të përdoren gjithashtu nga Snap (si dhe kompanitë që reklamojnë në platformë) për të krijuar reklama të AI që përfshijnë fytyrat e përdoruesve.
Në kushtet e shërbimit, Snapchat thekson se selfiet e përdoruesve të shpërndara përmes veçorisë My Selfie do të përdoren “për të zhvilluar dhe përmirësuar modelet e mësimit të makinerive (…) dhe për qëllime kërkimore”. Ai gjithashtu thotë se duke përdorur funksionin, përdoruesit pajtohen që ata mund ta shohin veten të paraqitur në reklama “të dukshme vetëm për ju” pa kompensim.
Megjithatë, sa më sipër nuk vlen për të gjithë përdoruesit e Snapchat, por vetëm për ata që kanë zgjedhur të aktivizojnë funksionin My Selfie. Por edhe ata mund të shkojnë te “Settings”, më pas “Llogaria ime” dhe “Selfia ime” dhe të çaktivizojnë “Shiko Selfinë time në reklama” për të shmangur përdorimin e imazhit të tyre në përmbajtje të krijuar nga inteligjenca artificiale.
Reddit
Reddit ka arritur marrëveshje të mëdha me Google dhe OpenAI për të ndarë të dhënat e platformës për të trajnuar modelet e tyre të AI si pjesë e ofertës së saj për t’u bërë fitimprurëse.
Redditorët, siç quhen përdoruesit e tij, nuk mund të heqin dorë nga përdorimi i postimeve të tyre publike për këtë qëllim, por platforma siguron që përmbajtja private, si mesazhet private, postimet në komunitetet private dhe historia e shfletimit, nuk do të ndahen me palët e treta.
LinkedIn
Banorët e Bashkimit Evropian, Zvicrës dhe Mbretërisë së Bashkuar nuk duhet të shqetësohen për përdorimin e të dhënave të LinkedIn për të trajnuar modelet e AI, pasi kompania deklaron se rajonet e mësipërme janë të përjashtuara.
Ata që jetojnë në pjesën tjetër të botës duhet të shkojnë te Settings & Privacy, të zgjedhin skedën Privacy të të dhënave në kolonën e majtë, më pas të klikojnë në Data for Generative AI Improvement dhe ta çaktivizojnë atë.