A po largohen masivisht përdoruesit nga X i Elon Musk?

Elon Musk, chief executive officer of Tesla, during the EEI 2023 event in Austin, Texas, US, on Tuesday, June 13, 2023. The event aims to address the major challenges and opportunities facing electric companies today. Photographer: Jordan Vonderhaar/Bloomberg via Getty Images

Qindra mijëra përdorues të pakënaqur thuhet se janë larguar nga X i Elon Musk, pas rizgjedhjes së Donald Trump si president i SHBA-së, me rreth 115,000 llogari të çaktivizuara vetëm në shtetet amerikane një ditë pas votimit.

Marketing

Personat e famshëm dhe markat e njohura që braktisin platformën përmendin shqetësime në rritje për përhapjen e pakontrolluar të dezinformatave, teorive të konspiracionit dhe gjuhës së urrejtjes, si dhe atë që ata e konsiderojnë të jetë roli i Musk në administratën e Trumpit.

“X është një platformë toksike mediatike dhe pronari i saj, Elon Musk, ka qenë në gjendje të përdorë ndikimin e saj për të formësuar diskursin politik”, tha The Guardian në një deklaratë ku njoftonte largimin nga platforma.

Por, përcaktimi i numrit të saktë të përdoruesve që largohen nga X është sfidues, pasi platforma nuk lëshon rregullisht të dhënat globale të përdoruesve.

Sa njerëz janë në X dhe sa po largohen?

Vlerësimet e bazës mujore globale të përdoruesve të X ndryshojnë shumë.

Por, vlerësimet e përdorura nga agjencitë kërkimore dhe mediat e njohura të biznesit – vendosin numrin e përdoruesve në 611 milionë në prill të këtij viti, me një rënie prej 6% në 588 milionë deri në shtator.

Ndërsa shumë ekspertë i kundërshtojnë këto shifra, ka pasur një prirje të rënies së numrit të përdoruesve në platformë që nga marrja e Musk në vitin 2022, shkruan euronews, përcjell Telegrafi.

Bëhet e ditur se X është ligjërisht i detyruar të zbulojë numrat e tij të përdoruesve në BE sipas kërkesave të rregullores dixhitale të bllokut, Aktit të Shërbimeve Dixhitale (DSA).

Raportet tregojnë se numri mesatar i përdoruesve mujorë të BE-së ra nga 111.4 milionë në 106 milionë.

Edhe pse nuk pasqyron numrat e përdoruesve në rajone të tjera të botës, është e vetmja e dhënë zyrtare e ofruar nga X që tregon një trend të rënies së përdoruesve.

Edhe një analizë nga analistë të Financial Times sugjeron se numrat e përdoruesve X kanë rënë me pothuajse një të tretën në Mbretërinë e Bashkuar dhe pothuajse një të pestën në SHBA.

Një vështrim më i afërt i të dhënave tregon se numri i përdoruesve ka rënë në 25 nga 27 shtetet anëtare të BE-së gjatë vitit të kaluar, me vetëm Gjermaninë dhe Finlandën që kanë parë një rritje në numra.

Rënia e numrit të përdoruesve ka përkuar me një rënie në perspektivat financiare, me disa që vlerësojnë se kompania ka humbur 75% të vlerës së saj që kur u ble nga Musk.

Ku po ‘migrojnë’ përdoruesit?

Bluesky, një platformë e zhvilluar nga themeluesi i Twitter, Jack Dorsey, është një destinacion popullor për përdoruesit e X në emigrim.

CEO Jay Graber zbuloi në fillim të kësaj jave se përdoruesit kishin arritur në 20 milionë pasi mesatarisht 1 milion përdorues të rinj në ditë iu bashkuan platformës gjatë një periudhe pesë-ditore.

Siç raportohet, numri i përdoruesve të tij është trefishuar që nga fundi i gushtit.

Por Threads i Meta, mbetet konkurrenti me përdoruesit më aktivë, të vlerësuar në rreth 275 milionë.

Duke pasur parasysh afërsinë e tij me ndërfaqen origjinale të Twitter dhe theksin e tij në moderimin e përmbajtjes, Bluesky është konsideruar gjerësisht si kërcënimi më i madh për X.

“Sigurisht që duket si një pikë kthese. Rritja e Bluesky gjatë dy viteve të fundit lidhet drejtpërdrejt me veprimet e Elon Musk”, tha David Karpf, profesor i asociuar në Shkollën e Medias dhe Marrëdhënieve Publike në Universitetin George Washington.

Ai beson se përdorimi i platformës nga Musk për të nxitur fushatën e Donald Trump ka luajtur një rol të rëndësishëm në bindjen e më shumë përdoruesve që të largohen nga platforma.

Ndryshe, Bluesky funksionon në mënyrë të pavarur për të siguruar që korporatat e mëdha të mos ndikojnë në vendimet e saj dhe përdoruesit janë në gjendje të zgjedhin dhe rregullojnë mirë algoritmin që vendos përmbajtjen ndaj të cilës ekspozohen.

Megjithatë, ka shqetësime se nëse politika bëhet motivi për eksodin nga X në Bluesky, platformat mund të ndahen në dy dhoma të ndara përgjatë vijave politike dhe ideologjike.

Marketing