Ballina Lajme Maqedoni Do të ketë ndikim politik, por nga Brexit ekonomia e RMV-së nuk...

Do të ketë ndikim politik, por nga Brexit ekonomia e RMV-së nuk do të vuajë

Maqedonia mbetet pa një mbështetës të madh në Bashkimin Evropian. Dalja e Mbretërisë së Bashkuar nga BE, përveç një votë më pak për zgjerimin, gjithashtu lë një hapësirë boshe në BE që tashmë po peshohet kundër vendeve më të mëdha anëtare. Për njohësit e stituatave evropiane ‘jo’-ja franceze në tetor është pikërisht rezultati i asaj beteje. Në këtë kontekst do të jetë e rëndësishme që vendi të plotësojë pozicionin me ndonjë shtet tjetër me ndikim të Britanisë.
“Gjermania si një mbështetëse e madhe e zgjerimit po humbet partnerin e saj në këtë proces, d.m.th., Mbretërinë e Bashkuar, e cila do ta bëjë më të vështirë të flasë për zgjerimin e BE-së në planin afatgjatë. Për ne kjo do të thotë se do të duhet të punojmë shumë më tepër me vendet e tjera anëtare, veçanërisht me Francën”, thotë Simonida Kacarska, drejtore e Institutit të Politikave Evropiane.

Marketing

Kacarska, megjithatë, nuk mendon se çdo vend mund të zëvendësojë rolin specifik të Britanisë në Union.

“Sigurisht që duhet t’i shikojmë shtetet e mëdha anëtare. Spanja duhet të pozicionohet si aktor këtu, i cili gjithmonë ka qenë vendi i katërt mes tyre. Por do të na duhet t’i kushtojmë vëmendje edhe Polonisë, e cila për sa i përket shteteve të reja anëtare që kanë aderuar 15 vjet më parë është një vend që ka qenë i lartë në axhendën evropiane, megjithë problemet që janë aktualisht ka të bëjë me gjyqësorin”, thotë Kacarska.

Brexit do të reflektohet shumë në arkat evropiane, duke marrë parasysh që pjesa e Britanisë në buxhetin e shtatë-vjeçarit të Bashkimit ishte 12 përqind. Për Maqedoninë, sipas Kacarska, kjo do të nënkuptojë një ndikim në fondet që vendet e pranimit mund të prisnin nëse vendet e tjera anëtare nuk do të ndanin më shumë para.

Britania, përveç që është një nga mbështetësit më të mëdhenj të Maqedonisë për pranimin në BE, është partneri i dytë tregtar i vendit. Sipas të dhënave nga janari deri në nëntor 2019, tregtia totale arriti në një miliard euro, duke u rritur 35% nga viti në vit.

Marketing
Exit mobile version