Harrojeni njohjen e fytyrës – një mjet i ri parashikon moshën përmes analizës së duarve

Një model i ri i njohjes së fytyrës nga AI, i testuar në lëkurë, ka demonstruar aftësinë për të parashikuar me saktësi moshën duke përdorur imazhet e duarve.

Marketing

Haut.AI, një kompani për kujdesin e lëkurës së AI, hulumtoi dhe publikoi një punim të titulluar “Parashikimi i moshës kronologjike njerëzore përmes analizës së AI të krahut të sipërm kundrejt imazheve të fytyrës: Një studim i një grupi grash indiane”.

Modelet e AI të trajnuar për të analizuar imazhet e duarve arrijnë saktësi

Sipas një njoftimi të kompanisë, studimi zbuloi se modelet e AI të trajnuar për të analizuar imazhet e duarve arrijnë saktësi të krahasueshme me ato që përdorin imazhet e fytyrës, me një gabim mesatar prej 4.1 dhe 4.7 vjet në parashikimin e moshës kronologjike. . Modeli i AI u trajnua kryesisht duke përdorur një bazë të dhënash të popullsisë indiane për të siguruar përfaqësimin e toneve të ndryshme të lëkurës dhe për të adresuar sfidat në lidhje me paragjykimet e AI, veçanërisht përkatësinë etnike në parashikimin e moshës.

– Hulumtimi ynë tregon se mosha juaj mund të përcaktohet po aq saktë nga imazhi i duarve tuaja sa nga fytyra juaj. Kjo jo vetëm që hap derën për aplikime të reja të teknologjisë AI, por gjithashtu ka potencialin për të zbutur paragjykimet që shpesh lidhen me sistemet konvencionale. Kjo përputhet në mënyrë të përkryer me angazhimin tonë për zhvillimin e zgjidhjeve të drejta dhe të përgjegjshme për inteligjencën artificiale – tha Anastasia Georgievskaya, CEO e Haut.AI.

U analizuan tone të ndryshme të lëkurës

Studimi përfshiu 1,454 gra indiane midis moshës 20 dhe 80 vjeç, nga grupe të ndryshme gjeografike me tone të ndryshme lëkure. Eksperimenti ishte në gjendje të identifikonte parashikues të rëndësishëm të moshës duke manipuluar tiparet e dukshme të duarve dhe fytyrës, veçanërisht zonat rreth këndit të brendshëm të syrit dhe gojës në lidhje me fytyrën, si dhe strukturën e kyçit të dorës.

Studimi është publikuar në revistën Experimental Dermatology.

Marketing