Inflacioni 10,9 për qind, më së shumti për shkak të rritjes së çmimeve të ushqimit dhe të energjisë

Inflacioni mesatar në periudhën janar-korrik të këtij viti është 10,9 për qind, për çka pjesa më e madhe prej tre të katërtave, kanë rritjet e çmimeve të ushqimeve dhe të energjisë.
Nga Banka Popullore sqarojnë se dinamika e inflacionit edhe më tej kryesisht është reflektim i faktorëve në anën e ofertës, gjegjësisht në rritjen e çmimeve të importit të ushqimit dhe energjisë, duke e përfshirë edhe çmimin vendor të energjisë elektrike, i cili ndikon në ngjarjet në tregun botëror të energji. Megjithatë, duke e pasur parasysh mënyrën afatgjate të këtyre trendeve, presionet e tilla përhapen shpejt ndaj çmimeve të produkteve dhe shërbimeve të tjera dhe nxisin në mënyrë shtesë pritjet e inflacionit, që tregon në nevojën nga udhëheqja e politika të brendshme të kujdesshme.

Marketing

Megjithatë, ndryshimi mujor i çmimeve të konsumit tregon një ngadalësim të caktuar, dhe një pjesë e madhe e rritjes mujore i detyrohet edhe vendimit të miratuar për ndryshime në çmimin e rregulluar të energjisë elektrike. Në të njëjtën kohë, dinamika vjetore e inflacionit bazë ka mbetur e qëndrueshme. Gjithashtu, të dhënat dhe pritjet më të fundit në tregjet botërore tregojnë për një lehtësim gradual të presioneve të çmimeve, pra pritjet për çmimet e ushqimeve janë rishikuar në rënie, ndërkohë që çmimet e naftës pritet të stabilizohen në fund të vitit 2022 dhe më pas të ulen. Megjithatë, rreziqet nga ana e ofertës, veçanërisht në lidhje me lëvizjet e ardhshme të çmimeve të energjisë dhe ushqimeve, janë ende të theksuara për shkak të zhvillimeve ushtarake në Ukrainë, kështu që pasiguria lidhur me efektet e transmetuara në inflacionin e brendshëm mbetet e lartë.

Sipas të dhënave të Entit shtetëror për statistikë, shpenzimet e jetesës në korrik të këtij viti në krahasim me korrikun e vitit të kaluar janë rritur për 16 për qind, ndërsa çmimet me pakicë shënojnë rritje prej 14 për qind.

Në krahasim me qershorin e këtij viti, megjithatë, shpenzimet e jetesës janë rritur për 1,9, ndërsa çmimet me pakicë për 2,5 për qind.

 

Marketing