Imagjinoni vetën sikur i hidhni pjesën më të madhe të pasurive tuaja të kësaj bote për të jetuar në një varkë me vela që e keni blerë në internet – ndoshta edhe pa e parë, ose duke mos ditur se si ta lidhni një nyjë ose të ngrini traun kryesor.
Për disa “marinarë” që filluan jetën në anije gjatë pandemisë, viti i kaluar siguroi një shtytje të papritur për të bërë atë që mund të ishte dukur e paarritshme brenda mundësive.
Randi Hitchcock ishte për 30 ditë e mbyllur prillin e kaluar me familjen e saj në Colorado Springs, raporton cnn.
“Orët e tëra duke shëtitur qentë në një park na bënë të mendojmë shumë gjatë për të ardhmen tonë”, thotë Hitchcock.
Pas disa diskutimeve familjare me burrin e saj, Steve dhe djalin e tyre të atëhershëm 12-vjeçar, Cody, Hitchcocks vendosën të shesin shumicën e gjërave të tyre, shtëpinë e tyre e dhanë me qira dhe u drejtuan për në Shën Augustine, Florida.
Atje, ata u zhvendosën në katamaranin 38 metra, Konstantina, që blenë “pamjen e paparë” për afro 125 mijë dollarë nga rrjeti social, Facebook.
Familja nuk kishte përvojë lundrimi. Por, në saje të G.I. Bill, Steve, një veteran, ishte në gjendje të merrte falas mësimet e Shoqatës Amerikane të Lundrimit dhe Trajnimin Profesional të Marinerëve në Florida Keys dhe Stuart, Florida.
Hitchcocks kaluan disa muaj me vela në Florida përpara se të kalonin në Bahamas në mes të shkurtit të këtij viti, ku ata kanë regjistruar rreth 643 kilometra detare.
Kur viza e tyre për Bahamian skadon këto ditë, ata planifikojnë të kthehen në Florida për të jetuar në një marinë ose në spirancë në mënyrë që Cody të ndjekë shkollën e mesme personalisht këtë vjeshtë.
Një gjë është e sigurt, thotë Hitchcock – sa më shpejt që të munden, ata do ta nxjerrin shtëpinë e tyre në në shitje në Colorado.
“Unë nuk mendoj se dëshirojmë më të jetojmë në një shtëpi përsëri duke e ditur sesa e lehtë dhe argëtuese është të udhëtosh me një anije”, thotë ajo.
Jeta e anijes po lulëzon
Jeta në furgone që shpërtheu në vitet e fundit – dhe akoma më shumë gjatë pandemisë – jeta e varkave nuk është e re. Sidoqoftë, është modë.
Kanalet e njohura të lundrimit në YouTube si Sailing Ruby Rose dhe Sailing SV Delos, ndër shumë të tjerë, paraqesin çifte dhe familje tërheqëse që mbulojnë shpenzimet e tyre të jetesës (dhe shpesh shumë më tepër) me të ardhura nga reklamat në YouTube, sponsorizime të paguara dhe mbështetje nga Patreon – një financim i gjerë i bazuar në pajtim me platformën e përdorur nga krijuesit e përmbajtjes për të fituar para.
Dhe si shitjet e RV gjatë pandemisë, edhe shitjet e anijeve, kanë lulëzuar. “Pandemia ka pasur një efekt të jashtëzakonshëm në blerjen e jahteve të të gjitha madhësive”, thotë ndërmjetësi i shitjeve, Mark Elliott duke shtuar se “Gjatë 40 viteve të jahteve të mia, nuk kam parë kurrë treg kaq aktiv”.
“Ne po shesim jahte të të gjitha madhësive dhe inventari është zvogëluar në minimumin e të gjitha kohërave”, thotë ai.
Sipas Shoqatës Kombëtare të Prodhuesve Detarë, industria rekreative e SHBA-së pa një rritje të blerësve për herë të parë në 2020 për herë të parë në më shumë se një dekadë.
Kalimi i një çifti nga jeta e furgonit në jetën e varkës
Maggie Jay dhe Damien Williams, të cilët janë nomade dixhitale që punojnë në marketing dhe financa, janë ndër ata blerës për herë të parë që zhyten në të.
Çifti nga Denveri, Colorado, bëri një kalim të shpejtë nga jeta RV në jetën e varkave pasi humbën shtëpinë e tyre.
Pas katër vitesh udhëtimi nëpër 35 shtete të SHBA-së në një shtëpi me motor GMC Painted Desert 1974 që Jay thotë se “dukej si një furgon Scooby Doo i zgjatur”, një zjarr i motorit në vitin 2019 i dha fund aventurës.
“Ne e kishim rikthyer vetë, ishte zemërthyer për mua”, thotë Williams. “Nuk doja të filloja nga e para me një shtëpi të re motorike. Unë thjesht doja të bëja diçka ndryshe”.
Ai gjithmonë ishte intriguar nga lundrimi, por mendonte se ishte diçka që duhej të rritesh duke e bërë – ose të paktën të kesh shumë para për të përballuar, thotë ai.
Kur i propozoi idenë për të jetuar në një varkë me vela Jay, ajo thotë se e imagjinonte atë si “kampe të vrazhda mbi ujë”.
“Unë thjesht dëgjova histori nga tezja dhe nëna ime, të cilat lundruan”, thotë ajo, “por pyesja veten sesi do të funksiononte kjo për më shumë se një fundjavë”.
Është për ju?
Sado magjepsëse mund të duket jeta në bordin e lundrimit në YouTube dhe Instagram, jo të gjithë janë të prirur për të.
Dhe ashtu si ka trajnerë për pothuajse gjithçka këto ditë, ka marinarë që specializohen për të ndihmuar njerëzit të kuptojnë nëse jetesa në një varkë me vela mund të jetë për ta.
Sailing Totem ofron “udhëzime, këshillime, burime dhe mbështetje praktike për t’ju ndihmuar të bëni një tranzicion të suksesshëm në jetën e lundrimit”, sipas faqes së saj të internetit.
Jim dhe Judy Brown nga Sail Dauntless ftojnë marinarë të mundshëm në jahtin e tyre me 55 metra Jeanneau me vela (me qendër nga Sag Harbour, New York këtë verë) për t’u “zhytur dhe për të lundruar për një javë me një ekip të specializuar në det të hapur dhe ishull” ndërsa përjeton realitetet dhe përfitimet e një stili jetese në bord.
Pas kësaj, nëse mysafirët janë akoma të interesuar për stilin e jetës së varkave, thotë Brown, hapi tjetër është që të godisni librat për të studiuar dhe të merrni certifikim për të operuar në mënyrë të sigurt llojin specifik të jahtit me vela që ndez interesin e tyre.
Keqkuptimi i zakonshëm për njerëzit e rinj në stilin e jetës me vela, thotë ai, është se ju “do të rrëshqisni në destinacionin tuaj të ardhshëm me erëra të ndritshme dhe dete të qeta”.
Dhe kjo nuk vlen vetëm për ndryshimin e motit. “Njerëzit nuk e kuptojnë sesa është e shtrenjtë kjo mënyrë e jetesës, madje edhe me buxhete të matura”, thotë Brown.
Edhe porositja e një pjese të thjeshtë riparimi që mund të kushtojë 15 dollarë në internet mund të kushtojë shumë herë sesa të kalojë tarifat doganore dhe të përpunimit, thotë ai.
Detarët e rinj gjithashtu mund të befasohen nga sa kohë duhet për të marrë vende në energjinë e erës.
“Nëse njeriu do të mund të ecte mbi ujë, do të ishte një mundësi më e mirë nëse nxitoni”, thotë Brown duke shtuar se “Shumica e jahteve me vela kanë një shpejtësi mesatare prej 10 km/h, kështu që durimi është thelbësor”.
Një mënyrë jetese më e ngadaltë mund të jetë një shpërblim
Për familjet që pëlqejnë idenë e një mënyre më të ngadaltë, më minimaliste të të jetuarit (dhe nuk e kanë mendjen për lagje të ngushta), mënyra e jetesës me vela mund të jetë tërheqëse.
Jessica dhe Will Sueiro, të cilët drejtojnë një kompani të stërvitjeve të udhëtimit, WorldTowning, për të ndihmuar njerëzit të lundrojnë në logjistikën e udhëtimeve afatgjata, kohët e fundit vendosën të fillojnë jetën në bord me dy fëmijët e tyre, Largo, 13 vjeç dhe Avalon, 16 vjeç.
Familja kishte udhëtuar me kohë të plotë që nga viti 2014, duke shkolluar në shtëpi fëmijët ndërsa vizitonte çdo qark në Evropë në një RV (ndër aventura të tjera) përpara se të zbarkonte në Japoni në fund të shkurtit të vitit 2020.
Jetesa në një varkë me vela ishte gjithmonë pjesë e “lojës së tyre të fundit”, thotë Jessica, dhe pandemia e përshpejtoi atë.
“Ne e kuptuam se COVID-19 do të vazhdonte shumë më gjatë sesa të gjithë e kishim parashikuar fillimisht”, tha ajo.
“Dhe dëshira për të marrë një projekt ndërsa na duhej të bënim një pauzë të udhëtimit dukej si mundësia e përsosur për familjen tonë për të mësuar se si të lundronte dhe jetonte në një anije”.
Në gusht të 2020, pasi u kthyen në Evropë, ata blenë varkën e tyre me vela, S/V Friendship, një katamaran Broadblue 38, për rreth 160 mijë dollarë në jug të Francës dhe që nga ajo kohë kanë mësuar ta lundrojnë atë.
Familja ka në plan të lundrojë rreth ishujve Balearic të Spanjës këtë verë para se të lundrojë nëpër ngushticën e Gjibraltarit për në Maroku.
“Ekziston një kurbë e madhe e të mësuarit nëse nuk keni lundruar më parë”, thotë Jessica. “Punësoni një instruktor ekuipazhi, punësoni një trajner, lexoni libra, merrni pjesë në shfaqje anijesh, pushoni trurin, shikoni YouTubers, merrni klasa të specializuara në CPR, navigacion, riparimi, moti, motori dhe më shumë”.
Dhe mos harroni të prekni komunitetin e gjerë të lundrimit në port, në spirancë dhe në det.
“Përpos miqve të mediave sociale, ne nuk përjetuam shumë jetën në furgon dhe RV”, thotë Williams.
Ai mendoi se kalimi në jetën e lundrimit nga jeta e RV do të ishte “një lëvizje anësore”, thotë ai.
“Detarët kanë qenë kaq bujarë, të dobishëm dhe miqësorë ndaj nesh, edhe pse nuk kishim lundruar asnjë ditë në jetën tonë kur lëvizëm me varkën tonë me vela”, thotë ai.