Kim Kardashian kritikohet për klipin muzikor të vajzave

Vajzat e Kim Kardashian dhe Kanye West po shijojnë industrinë e muzikës që në moshë të re – dhe kritikët kanë reagime të ndryshme për këtë.

Marketing

Reperi “Heartless” ftoi vajzat North, 11, dhe Chicago, 6, për të performuar në videoklipin e tij muzikor “Bomb”, i cili u publikua të mërkurën mbrëma.

Kardashian – e cila gjithashtu ndan djemtë Saint West, 8 dhe Psalm West, 5, me West – më vonë ndau videon “Mad Max-esque” në Instagramin e saj, duke shkaktuar një sërë përgjigjesh.

Ndërsa disa i lavdëruan ish-et që u dhanë vajzave të tyre liri krijuese, të tjerë e etiketuan mundësinë si “nepotizëm”.

“Herën tjetër që dikush më pyet se çfarë është nepotizmi, unë do ua tregoj këtë video,” komentoi një përdorues.

“Vetëm sepse mundesh, nuk do të thotë që duhet,” shkroi një i tjetër.

Një përdorues tjetër tha me shaka se Kardashian ishte “zyrtarisht Kris Jenner 2.0” për marketingun e fëmijëve të saj që herët.

Ndërkohë, të tjerëve u pëlqente që ishte një këngë “e bërë nga fëmijët, për fëmijë”.

“Jam i sigurt që fëmijët e shpikën këtë dhe ishte i gjithë krijimi i tyre imagjinar,” shkroi një person. “Kjo është gjë e mirë! Punë e shkëlqyer fëmijë!

“Nuk e di pse të gjithë i urrejnë disa fëmijë, është e qartë se ata donin të bënin një këngë dhe të bënin diçka argëtuese” pyeti një tjetër.

“Bomb”, një bashkëpunim me Yuno Miles dhe Ty Dolla $ign, ishte pjesë e albumit “Vultures 2”, i cili doli në gusht.

North, e njohur si “Miss Westie”, u shfaq gjithashtu në albumin “Vultures 1” të babait të saj. Kënga e saj, “Talking / Once Again”, arriti në vendin e 30 në Billboard Hot 100.

Ajo dëshiron të ndjekë hapat e babait të saj, duke zbuluar në mars se ishte duke punuar në albumin e saj debutues, “Elementary School Dropout”.

Megjithatë, interesimi i saj për muzikën nuk është asgjë e re. Në vitin 2019, atëherë 5-vjeçarja iu bashkua korit në shërbimin e së dielës së babait të saj.

Një vit më vonë, North këndoi në shfaqjen e modës Yeezy Season 8 në Paris. Katër vjet përpara dhe dyshja u kthye në Qytetin e Dashurisë për të performuar në festën e publikimit të albumit të tij “Vultures 1”.

Marketing