Ligj i rrallë në këtë shtet: Burrat dembelë duhet të pagujnë 6 dollarë për të bërë seks me gruan e tyre

Mësuesja Annet Nanozi ishte lodhur nga bashkëshorti i saj. Një mekanik i automjeteve, që po refuzonte të ndihmonte në rritjen e katër fëmijëve të tyre.

Marketing

Ajo e kuptoi se ai ishte duke shpenzuar pagën e tij për alkoolin dhe kohën e tij duke fjetur me prostituta. 34-vjeçarja vendosi ti jap fund kësaj dhe të ia jap një mësim burrit të saj. Tani kur ai vjen në shtëpi dhe kërkon seks nga ajo duhet të paguajë

Kjo është një strategji e diskutueshme, por po rritet në mbarë Ugandën, pasi gratë gjithnjë e më të inkurajuar – mbështetur nga organizatat e të drejtave – ballafaqohen me një shoqëri patriarkale ku përgjegjësitë dhe normat morale janë të dyja të shtrembëruara kundër tyre.

Ajo që nisi me raste të izoluara në kryeqytetin Kampala, ka shpërthyer në një taktikë, gjithnjë e më shumë gra të Ugandës janë duke punësuar që burrat e tyre të paguajnë për shpenzimet e ekonomive familjare dhe të shlyejnë për refuzimin për të marrë punët në shtëpi.

Tre vjet më parë, 150 gra së pari raportuan se kërkonin para nga burrat e tyre për seks tek Unioni Nënat, një organizatë anglikane që ka qenë në Ugandë për më shumë se një shekull, thotë sekretari i trupit, Ruth Nalugwa.

Ky numër u rrit në 5,000 deri në 2016, dhe tani më shumë se 30,000 gra kanë raportuar të punësojnë strategjinë, thotë ajo. Numri aktual i grave që akuzojnë burrat e tyre për seks mund të jetë më i madh, thotë Stella Muyana, kryetare e Bakazibano, një organizatë e të drejtave të grave në Ugandë.
Por organizata e saj ka regjistruar më shumë se 31,000 raste, thotë ajo. Në maj, gazeta qeveritare e Ugandës, The New Vision, raportoi se si “filloi si një shaka” tani është “realitet”. ”

Përhapja e kësaj praktike është ndarja e shoqërisë në Ugandë.
Disa burra kanë rënë dakord të paguajnë, dhe disa janë kthyer më shumë përgjegjës ndaj familjeve të tyre.

Të tjerët kanë refuzuar të paguajnë për seks, dhe në disa raste, kërkesat nga gratë kanë shpërthyer në dhunë në familje – madje edhe nga vdekjet e rastësishme.
Disa udhëheqës fetarë dhe ministra të qeverisë kanë peshuar kundër praktikës, duke e quajtur atë imorale dhe jofetare.

Por shumica e organizatave të grave dhe të drejtave mbështesin strategjinë, duke argumentuar se çdo qasje që merr burrat e papërgjegjshëm për të kontribuar në mirëqenien e familjeve të tyre është e justifikuar.