Shitësit me pakicë Shein dhe Temu dikur ishin të përjashtuar nga tarifat për shkak të përjashtimit “de minimis”, i cili kursente dërgesat e mallrave me vlerë më pak se 800 dollarë.
Por Trump nënshkroi një urdhër ekzekutiv duke hequr qafe përjashtimin.
“Për shkak të ndryshimeve të fundit në rregullat dhe tarifat e tregtisë globale, shpenzimet tona operative janë rritur. Për të vazhduar të ofrojmë produktet që ju pëlqen pa kompromentuar cilësinë, ne do të bëjmë rregullimin e çmimeve duke filluar nga 25 prilli 2025”, shkroi Temu në një njoftim të ngjashëm me një njoftim të bërë nga Shein.
Që atëherë të dyja kompanitë kanë rritur çmimet për disa produkte.
Ford dhe Subaru
Veturat e importuara u goditën me një tarifë prej 25% dhe shumica e pjesëve të automjeteve përballen me një detyrim të ngjashëm, megjithëse disa prodhues të automjeteve mund të kërkojnë rimbursim të pjesshëm – tani për tani.
CFO i Ford Sherry House tha se pret të rrisë çmimet e veturave në SHBA deri në 1.5% në gjysmën e dytë të 2025 për shkak të tarifave.
Prodhuesi japonez i automjeteve Subaru ka thënë gjithashtu se do të rrisë çmimet në SHBA për të “kompensuar kostot e rritura”, duke përmendur “kushtet aktuale të tregut”.
Megjithatë, Subaru nuk specifikoi se sa mund të rriten çmimet.
“Ndryshimet u bënë për të kompensuar kostot e rritura”, tha një zëdhënës i Subaru of America.
“Çmimi i Subaru nuk bazohet në vendin e origjinës së produkteve të tij.”
Procter & Gamble, Stanley Black & Decker
Prodhuesi i produkteve shtëpiake Procter & Gamble, i cili zotëron marka si Pampers, Tide dhe Charmin, tha më 24 prill se do të konsideronte rritjen e çmimeve në disa kategori dhe tregje.
Në të njëjtën ditë, CEO Jon Moeller tha se “ka të ngjarë” të ketë rritje të çmimeve për konsumatorët sepse “tarifat janë në thelb inflacioniste”.
Në prill, Stanley Black & Decker, i cili zotëron markat e veglave elektrike, rriti çmimet për shkak të tarifave.
Një raund tjetër i rritjes së çmimeve do të vijë më vonë këtë vit.
Adidas
Ndryshe, Adidas tha se kosto më të larta ka të ngjarë të vijnë për shkak të tarifave të presidentit amerikan.
“Duke pasur parasysh pasigurinë rreth negociatave midis SHBA-së dhe vendeve të ndryshme eksportuese, ne nuk e dimë se cilat do të jenë tarifat përfundimtare”, tha CEO i Adidas, Bjorn Gulden.
Ai shtoi se “rritja e kostos për shkak të tarifave më të larta do të shkaktojë përfundimisht rritje të çmimeve”.