Panotë reklamuese dhe bilbordet “okupohen” nga partitë politike

epa08493827 Women walk in front of a huge electoral billboard of the biggest Albanian political party DUI where photographs of Zoran Zaev (L), leader of the ruling SDSM, and Hirstijan Mickovski (R), leader of opposition VMRO DPMNE, and the empty slot between them is call for the citizens to vote for ethnic Albanian prime minister for the first time in Macedonian history in Skopje, North Macedonia, 18 June 2020. After long negotiations the leader of the ruling party SDMS Zoran Zaev and Hristijan Mickovski the leader of the opposing VRMO-DMPNE have finally agreed on 15 July for the parliamentary elections. The date has been delayed several times due to the COVID-19 crisis, but the elections will be held even though North Macedonia is currently getting record numbers of newly infected COVID-19 patients. EPA-EFE/GEORGI LICOVSKI

Partitë politike me fillimin e fushatës zgjedhore i përdorën rrjetet sociale dhe mediat për t’i prezentuar programet zgjedhore të tyre por nuk mbetën imune as panotë reklamuese dhe bilbordet.

Marketing

Sipas Udhëzimit për shpërndarjen e panove reklamuese dhe bilbordeve, 40 për qind e lokacioneve janë në dispozicion për partitë në pushtet, po aq për qind janë dedikuar për partitë në opozitë ndërsa nga 10 për qind e lokacioneve janë në dispozicion për partitë parlamentare të cilat nuk kanë grup deputetësh dhe partitë jashtëparlamentare.

Nëse ndonjë parti politike, koalicion apo ndonjë kandidat i pavarur nuk e shfrytëzon përqindjen e përgjithshme për qiramarrje atëherë edhe kandidatët e pavarur kanë të drejtë për qiramarrjen e këtyre lokacioneve.

“Partia politike apo koalicioni i cili nuk do ta shfrytëzojë përqindjen e përgjithshme për marrjen me qira të panove reklamuese dhe bilbordeve apo lokacioneve obligohet ta njoftojë Komisionin Shtetëror të Zgjedhjeve për këtë. KSHZ në një procedurë shtesë do t’i shpërndajë panotë e pashfrytëzuara reklamuese dhe bilbordet apo lokacionet për partitë e tjera politike apo koalicionet në pajtim me nenin 78-a të Kodit Zgjedhor”, thuhet në Udhëzim.

Më 18 qershor nga Komisioni Shtetëror i Zgjedhjeve u zbatua short për ndarjen e lokacioneve të panove reklamuese dhe bilbordeve.

Përveç këtyre opsioneve për reklamim politik, partive në periudhën zgjedhore në dispozicion u qëndron opsioni për reklamim të paguar politik.

Marketing