10 themeluesit e markave të famshme në të gjithë botën që zakonisht nuk tregojnë fytyrat

Disa themelues të markave të famshme gëzojnë famën e tyre dhe mund të shihen në kopertinat e revistave në të gjithë botën.Por ka edhe nga ata që preferojnë të qëndrojnë jashtë vëmendjes. Historitë e tyre të suksesit janë po aq mbresëlënëse dhe ne dëshirojmë t’i ndajmë ato me ju, raporton “Bright Side”, transmeton lajmi.net.

Marketing

Nike – Phil Knight

July 11, 2013 – Sun Valley, Idaho, United States: Phil Knight, chairman and co-founder of Nike Inc., arrives for meetings during day two of Allen and Company’s 31st Annual Media and Technology Conference. The event brings together the leaders of the worlds of media, technology, sports, industry and politics. (Gary He/Insider Images/Polaris)

Phil Knight dhe trajneri i tij Bill Bowerman të dy e donin shumë vrapimin. Cilësia e këpucëve të vrapimit që shiteshin në SH.B.A. në vitet ’60 nuk ishte aq e mirë për ta. Dhe kjo është se si ata krijuan kompaninë Blue Ribbon Sports për të shitur atlete japoneze në SH.B.A. Kjo kompani tani quhet Asics.

Starbucks – Howard Schultz

PHOTO:EAST NEWS/AFP
American coffee giant Starbucks Chairman Howard Schultz smiles at his coffee shop in Tokyo 26 June 2002. Schultz said the Starbucks would expand rapidly in Japan, targetting 1,000 stores in six yaers during an interview

Në fillim, Starbucks u hap në 1971 si një dyqan që shiste fasule kafeje dhe pajisje në Seattle. Dhe vetëm në 1987, kur kompania u ble nga Howard Schultz (pronari i Il Giornale), vendi më në fund filloi të shndërrohet në një kafene të vërtetë.

ZARA – Amancio Ortega

** HOLD FOR RELEASE UNTIL 6 P.M. EASTERN TIME. THIS STORY MAY NOT BE POSTED ONLINE, BROADCAST OR PUBLISHED BEFORE 6 P.M. EASTERN TIME** Amancio Ortega, chairman and the controlling shareholder of Spanish fashion retail company Inditex, which runs the Zara chain of clothing stores is seen in a horse jumping competition in this Aug. 7, 2003 file photo. Forbes magazine releases its annual rankings of the world’s billionaires, Thursday, March 8, 2007. (AP Photo/EFE,Torrecilla)

Amancio filloi biznesin e tij në vitet ’70. Ai bëri rroba banje me gruan e tij, në dhomën e tyre të ndenjes. Një herë, partneri i tyre gjerman nuk pranoi një urdhër të madh dhe bashkëshortët vendosën të shesin rroba vetë. Ata hapën dyqanin e tyre të parë në 1975 në La Coruña, Spanjë.

Pandora – Per Enevoldsen dhe Winnie Enevoldsen

Në 1982, familja Enevoldsen hapi një dyqan të vogël bizhuterish në Kopenhagë, ata importuan bizhuteri nga Tajlanda dhe i shitën. Deri në vitin 1987, kompania e tyre ishte tashmë mjaft e madhe dhe kështu ata vendosën të krijojnë bizhuteri të dizajnit të tyre.

Ferrero – Michele Ferrero

Kështu krijoi vezët e çokollatës Kinder Surprise – ai kuptoi se fëmijëve u pëlqente çokollata dhe prindërit i bënin të pinin qumësht, kështu që ai i kombinoi këto produkte. Ai krijoi ëmbëlsirat Ferrero Rocher dhe Raffaello dhe ai përmirësoi recetën e përhapjes së çokollatës dhe i dha asaj një emër më të njohur – Nutella.

Cafe Hard Rock – Isaac Tigrett dhe Peter Morton

Ky zinxhir i famshëm në botë i kafeneve ka një histori interesante. Në 1969, muzikantët nga The Doors po regjistronin albumin Morrison Hotel. Në të njëjtën kohë, ata rastësisht hasën në një darkë të quajtur Hard Rock Cafe, dhe albumi i tyre ishte pikërisht në këtë stil muzikor. Ata bënë disa fotografi në këtë kafene dhe më pas vendosën fotot në anën e pasme të kopertinës së albumit.

Laсoste – René Lacoste

Në fillim të viteve 1930, Ole Kirk hapi një kompani që bënte borde hekurosjeje dhe shkalle, por ai shpejt filloi të bënte lodra prej druri. Fjala “Lego” përbëhet nga 2 fjalë daneze: “këmbë” (lojë) dhe “godet” (e mirë).

Google – Larry Page dhe Sergey Brin

Kompania u krijua nga 2 studentë nga Universiteti Stanford – Larry Page dhe Sergey Brin. Në 1998, ata themeluan një kompani dhe regjistruan domainin google.com. Emri Google është bërë nga bota googol në anglisht që do të thotë një numër me 100 zero.

Instagram – Kevin Systrom

Instagram Chief Executive Officer and co-founder Kevin Systrom attends the launch of a new service named Instagram Direct in New York December 12, 2013. Photo-sharing service Instagram unveiled a new feature on Thursday to let people send images and messages privately, as the Facebook-owned company seeks to bolster its appeal among younger consumers who are increasingly using mobile messaging applications. The new Instagram Direct feature allows users to send a photo or video to a single person or up to 15 people, and have a real-time text conversations. REUTERS/Lucas Jackson (UNITED STATES – Tags: SCIENCE TECHNOLOGY BUSINESS LOGO) – GM1E9CD03KG01

Shërbimi i famshëm në mbarë botën u bë nga një student tjetër i Universitetit Standford – Kevin Systrom. Ky djalë e donte fotografinë dhe madje shkoi një herë në Firence për të mësuar më shumë rreth këtij arti. Një mësues i tregoi atij një aparat fotografik Holga që bënte foto katrore në stilin retro.

Marketing