“Këshilli i ambasadorëve” në MPJ do të dorëzojë vërejtje me shkrim për ligjin e propozuar për punë të jashtme

Këshilli drejtues i shoqatës për politikë të jashtme dhe ndërkombëtare “Këshilli i Ambasadorëve”, dje mbajti seancë dhe me vëmendje të veçantë e shqyrtoi tekstin e Projekti ligjit për punë të jashtme të propozuar javën e kaluar nga Ministria e Punëve të Jashtme.

Marketing

“Këshilli i Ambasadorëve” përmes një kumtese me shkrim me shkrim e përshëndet faktin se MPJ-ja Projekt ligjin e ka vendosur në debat publik me qëllim që të merren zgjidhje cilësore për funksionim më efikas dhe më të mirë të shërbimit diplomatik në tërësi dhe afirmim të vendit në marrëdhëniet ndërkombëtare.

“Këshilli i Ambasadorëve” do t’i dorëzojë në formë të shkruar më të detajuar vërejtjet dhe sugjerimet në MPJ, por, konsideron se për pamje të përgjithshme rreth projekt tekstit të propozuar duhet të njoftohet edhe opinioni.

“Këshilli i Ambasadorëve” konsideron se Ligji i ri për punë të jashtme duhet të mbajë pjesë të madhe të vendimeve, të cilët janë pjesë e ligjit për punë të jashtme, i cili është në fuqi për shkak të si të tilla janë mbi zgjidhjet e tekstit të propozuar.

Në kumtesë theksohet e Këshillit të Ambasadorëve theksohet se si në shumë vende duhet të ekzistojë kategori e emërimit të ambasadorëve në bazë politike, nga shkaku se MPJ nuk ka numër të mjaftueshëm të diplomatëve me karrierë me tituj të lartë diplomatik për shkak të zbatimit shumëvjeçar të zgjidhjeve ligjore nga neni 64-b,v,g nga Ligji aktual për punë të jashtme.

Sipas Këshillit, kjo shifër nuk duhet të plotësohet me persona partiakë, por me njohës eminent dhe të afirmuar në fushën e marrëdhënieve ndërkombëtare, ish-ambasadorë të suksesshëm, ministra, intelektuale dhe artistë, që janë të njohur në rajon, në BE dhe më gjerë.

Emërimi i ambasadorëve (përveç për NATO), thekson Këshilli i Ambasadorëve në kushte kur partitë zhvillojnë fushatë parazgjedhore për zgjedhjet e ardhshme parlamentare nuk çon drejt asnjë dobie për shtetin dhe për vetë partitë propozuese, por i ashpërson marrëdhëniet ndërpartiake.

Marketing