Adelina Marku: Ide e madhe dhe e arritshme e BDI

Think Big! Kështu do e kisha kuptuar slloganin e BDI për këtë kampanjë! As më shumë as më pak! …secili nga ne ka shumë argumente në mëngë për të mos iua besuar idenë e për të mos iua besu qëllimin e veglat drejt kësaj ideje , por që zhvillimi i derimëtanishëm i kontekstit politik në shtet lejon edhe një ide të tillë – ky është fakt i pamohueshëm!

Marketing

Mbi të gjitha tani, momenti aktual kërkon nga ata që procesojnë idenë e këtillë të tregojnë qëndrueshmëri kokëforte ndaj menaxhimit me rrezikun e pasojat nga pandemia! Dhe qëndrueshmërinë nuk e dëshmuan! Për analiza të tjera të tipit kush e jep, përse tani, si duhet lexuar kjo ide , ka kohë dhe atë shumë!

Nuk e shoh as si ide fëmijërore as si ide të paaritshme e as si jo-reale, as si provokim e as për tallje nihiliste, përkundrazi! Veten tonë le mos e përjetojmë si provokim në shoqëri, sepse provokimi është vetëm konstrukt i atij /asaj që dëshiron të të shohë të syrgjynosur dhe te mvarun!” – thotë Marku

Për më shumë ndiq linkun: