Shumë nxënës kanë mbetur pa u vlerësuar, pavarësisht se deri më 20 nëntor Ministria e Arsimit kërkoi që nxënësit të marrin notat e para lidhur me suksesin e arritur nga mësimi online. Sipas mësimdhënësve, problemi kryesor që pengoi vlerësimin e nxënësve është mos prezenca e rregullt në mësim dhe mungesa mjeteve për punë. Madje, mësuesit thonë se vlerësimi i nxënësve nuk është i kënaqshëm sepse shumë prej nxënësve janë ndihmuar nga anëtarët e tjerë të familjes.
Pengesat për pjesëmarrje janë të paevitueshme kur flasim për probleme. Ka familje që nuk ka qasje, ka familje që nuk ka mundësi të ketë një mjet, edhe ky është problemi që është përcjell edhe te mos vlerësimi me kohë që është paraparë 20 nëntori, vlerësimi për gjithë nxënësit. Mundësia, kjo është e vlerësimit që besoj nuk do ishte një vlerësim ku do të bazohemi më tutje. Gjithçka do të besojmë , do të dëshirojmë të jetë kaluese dhe sa më shpejt ti kthehemi bankave shkollore”-tha Fitore Qirezi, mësuese në sh.f “7 Marsi”.
Përveç vlerësimit të nxënësve, mësuesit ankohen për punë shtesë administrative, kur bëhet fjalë për plotësimin e ditarit klasik dhe elektronik.Besoj se e tepërt. Në përderisa jemi angazhuar të gjithë ti përfshijmë, ta realizojmë plan programin edhe ashtu të reduktuar, problemet ditore, mos kyqja, mos funksionimi i sistemit, të gjitha këto, e tash çështja e ditarit elektronik është ngarkesë e tepërt dhe e panevojshme”-pohoi Fitore Qirezi, mësuese në sh.f “7 Marsi”.
Nga Ministria e Arsimit nuk u përgjigjën nëse do të shtyjnë afatin e vlerësimit të nxënësve dhe kur do të fillojnë kontrollet nga inspektorët nga arsimit. Jo zyrtarisht, Alsat mëson se të mërkurën, të enjten dhe të premten e javës që vjen, shkollat do të vizitohen nga inspektorët e arsimit për të parë nga afër nëse procesi mësimor online është realizuar ashtu siç ka paraparë dikasteri i Arsimit.