Në një konferencë teknologjike javën e kaluar, Pappas foli për veçoritë dhe mjetet e reja, të cilat përfshijnë realitetin e shtuar, tregtine online dhe video në format më të gjatë.
TikTok, së shpejti do të ofrojë shumë më tepër sesa thjesht video në formë të shkurtër, shkruan INC.
Platforma e mediave sociale njoftoi këtë javë se ka 1 miliard përdorues aktivë, që do të thotë se një në tetë njerëz në botë përdorin aplikacionin çdo muaj, transmeton lajmi.net.
Por COO Vanessa Pappas thotë se kompania nuk është e kënaqur të qëndrojë vetëm me të njëjtat video të thjeshta në formë të shkurtër që e kanë bërë atë të suksesshme.
Në një konferencë teknologjike javën e kaluar, Pappas foli për veçoritë dhe mjetet e reja, të cilat përfshijnë realitetin e shtuar, tregtine online dhe video në format më të gjatë.
“Inovacioni i produktit është padyshim kyç për ne ndërsa mendojmë se si të vazhdojmë të rrisim përvojën,” tha Pappas.
Pappas vuri në dukje rëndësinë e vazhdimit të paraqitjes së ofertave të reja për t’i mbajtur njerëzit të kthehen në platformë. “Kur mendojmë për atë që e bën TikTok unik, sigurisht që janë të gjitha mjetet e krijimit që ne i vëmë në dispozicion për të bërë përmbajtje kaq argëtuese dhe frymëzuese ditë pas dite,” tha ajo.
Pappas tha se TikTok aktualisht është duke zhvilluar ose testuar një pjesë të vogël të veçorive të reja për të ndihmuar krijuesit të krijojnë përmbajtje të re, përfshirë realitetin e shtuar. Aplikacionet e tjera të mediave sociale si Snapchat dhe Facebook kanë pasur disa suksese duke shtuar AR në platformat e tyre, duke lejuar përdoruesit të shtojnë animacione dhe filtra në videot live. TechCrunch raportoi muajin e kaluar se disa përdorues të TikTok tashmë kanë qenë në gjendje të eksperimentojnë me mjete AR kur bëjnë video.
Pappas gjithashtu tregoi për e-commerce si një mundësi potencialisht fitimprurëse biznesi për TikTok. Kompania muajin e kaluar njoftoi një marrëveshje me firmën e tregtisë online Shopify që do të lejojë tregtarët të shtojnë një opsion “Shopping” në profilet e tyre të TikTok. Përdoruesit që klikojnë do të shkojnë në dyqanin Shopify të tregtarit, ku mund të blejnë produkte.
“Unë mendoj se ne me të vërtetë po shikojmë për të minimizuar distancën midis markës dhe konsumatorit”,- tha Pappas. “Është një hapësirë ??që evoluon vazhdimisht.”
COO gjithashtu tha se kompania po kërkon të bëjë formate të tjera të përmbajtjes në dispozicion të krijuesve në platformën e saj, si video në format më të gjatë.
Pappas la të kuptohej se këto veçori të reja dhe të ardhshme nuk do të jenë fundi i inovacionit të TikTok. “Qëndroni të përditësuar për ato që po punojmë,” tha ajo.