Cilat janë ushqimet që nuk duhet t’i konsumojmë në mëngjes? Çfarë efektesh kanë ato?

Në një kohë kur vëmendja për ushqimin e shëndetshëm është në rritje, shumë ekspertë theksojnë rëndësinë e një mëngjesi të pasur me vlera ushqyese.

Marketing

Sidoqoftë, disa nga zgjedhjet më të zakonshme për mëngjes mund të jenë më të dëmshme sesa të dobishme. Këtu janë disa produkte që duhet të shmangen, sipas studimeve të fundit.

Proshuta dhe salçiçet

Mishi i përpunuar, përfshirë proshutën dhe salsiçet, është lidhur me një rritje të rrezikut të kancerit të zorrës së trashë. Sipas një studimi të publikuar në revistën “International Journal of Cancer”, konsumimi i këtyre produkteve rrit rrezikun për 18%. Nitratet dhe nitritet që gjenden në këtë lloj mishi janë identifikuar si faktorë të rrezikut, duke shkaktuar shqetësime për shëndetin e konsumatorëve.

Drithërat e ëmbla

Drithërat e ëmbla, të cilat shpesh shërbehen në mëngjes, janë të mbushura me karbohidrate dhe sheqer. Një studim i fundit nga Universiteti i Harvardit zbuloi se konsumimi i drithërave me përmbajtje të lartë sheqeri ndikon në nivelet e glukozës në gjak, duke shkaktuar rritje të shpejtë e më pas një rënie drastike të energjisë. Kjo rënie mund të ndikojë negativisht në përqendrimin dhe energjinë gjatë ditës.

Kos frutash pa yndyrë

Koset frutash pa yndyrë janë një tjetër zgjedhje që mund të dëmtojë shëndetin. Sipas një studimi të publikuar në “Journal of Nutrition”, këto produkte shpesh përmbajnë ëmbëltues artificialë që mund të kenë efekte negative në metabolizëm dhe të kontribuojnë në probleme me peshën. Në vend të tyre, ekspertët rekomandojnë zgjedhjen e kosit të thjeshtë me përqindje të ulët yndyre, i cili ofron më shumë përfitime ushqyese dhe është i pasur me probiotikë.

Është e rëndësishme të bëni zgjedhje të mençura për mëngjesin tuaj. Shmangia e këtyre produkteve të dëmshme mund të ndihmojë në ruajtjen e shëndetit dhe energjisë gjatë gjithë ditës. Për më shumë informacion dhe këshilla për një dietë të shëndetshme, konsultohuni me një specialist të ushqimit./ Tar

Marketing