Shkollat britanike paguajnë për AI, kritikët thonë kjo do t’i bëjë mësuesit dembelë

Shkollat në Britani të Madhe po paguajnë mijëra funte për softuerin e inteligjencës artificiale, të cilin mësuesit mund ta përdorin për t’u caktuar nxënësve detyrat e shtëpisë dhe për t’u dhënë pikë bazuar në sjelljen e tyre.

Softueri i miratuar nga qeveria, i quajtur Team Satchel, mburret se po “u kthen mësuesve fundjavat dhe mbrëmjet e tyre”.

Faqja e saj e internetit është e mbushur me vlerësime të larta, duke përfshirë tre nga i njëjti mësues në hapësirën e katër muajve dhe pretendon se përdoret në një të tretën e shkollave të mesme në Britani.

Disa shkolla të mesme mund të shpenzojnë deri në 27 mijë funte për të pasur sistemin e informacionit të menaxhimit për tri vjet.

Përveç vendosjes së detyrave të shtëpisë, stafi mund t’u japë ose të marrë pikë nga nxënësit në varësi të sjelljes së tyre, ku ata vendosen në një ‘tabelë drejtuese’ virtuale për ta parë nga mësuesit.

“Aftësia për të caktuar pikë pozitive dhe negative për studentët, nga pjesa e përparme e klasës, do të thotë se njohja është në kohën e duhur dhe mbështet përforcime pozitive”, thuhet në faqen e internetit Team Satchel.

Por aktivistët e tërbuar kanë frikë se kjo do të çojë në të mësuarit ‘të bazuar në algoritme’ dhe do të shënojë fundin e mësimdhënies ‘frymëzuese’.

Qeveria britanike në muajin mars angazhoi 45 milionë funte nga paratë e taksapaguesve për të forcuar lidhjen e internetit në shkolla.

Chris McGovern, kryetar i Campaign for Real Education, tha për Daily Mail, se softueri do të “siguronte mbrojtje punësimi për mësuesit dembelë dhe të paaftë”.

“Mbështetja në AI mund të ketë disa avantazhe administrative, por do të shënojë fundin e mësimdhënies frymëzuese. Mësimdhënia do të bëhet e bazuar në algoritme dhe formula. Në mënyrë të rrezikshme, do të ushqejë varësinë e dëmshme të fëmijëve ndaj teknologjisë digjitale në një kohë kur ata vuajnë nga një krizë e shëndetit mendor”, tha ai.

Grupi i prindërve UsForThem ka nisur fushatën, e cila u bën thirrje shkollave të mesme të pezullojnë përdorimin e teknologjisë që përballen me nxënës.

Bashkëthemeluesja Molly Kingsley tha se “teknologjia e tillë mund t’u kursejë kohë mësuesve, por është e pandershme të pretendohet se është në interesin më të mirë të nxënësve”.

“Qëllimi kryesor i mësimdhënies duhet të jetë inkurajimi i fëmijëve që të mendojnë në mënyrë kritike dhe për veten e tyre, por si mund të pritet që nxënësit ta bëjnë këtë nëse mësuesit po shmangin në mënyrë aktive të bëjnë të njëjtën gjë? Përveç kësaj, praktika tregon se teknologjia e përmirësuar e inteligjencës artificiale paraqet një sërë shqetësimesh në lidhje me çështjet e të dhënave dhe privatësisë me të cilat shkollat nuk janë të pajisura mirë për t’u marrë. Shumica dërmuese e prindërve do të preferonin që detyrat e shtëpisë të vendoseshin nga një mësues i përfshirë dhe i angazhuar duke mos përdorur asgjë më të sofistikuar se stilolapsi dhe letra.”

Team Satchel u themelua në vitin 2011 nga Naimish Gohil, një ish-asistent mësues në shkollën Henry Compton në Londër dhe inxhinier softuerësh.

Ai tha në podcastin Tech Talks gjashtë vjet më parë se donte që kompania e tij të bëhej ‘sinonim i arsimit’.

Por, James Bore, drejtor menaxhues i konsulencës për siguri kibernetike Bores, ka paralajmëruar shkollat për përdorimin e AI.

“AI, LLM-të, mund të jenë një mjet i fuqishëm dhe të dobishëm, por nuk mund të mbështetemi tek ata për të qenë të saktë dhe çdo përdorim i tyre për edukim duhet të vijë me masa mbrojtëse dhe verifikim të fakteve njerëzore,” tha ai.

Departamenti i Arsimit tha se AI do t’i ndihmonte mësuesit të përqendrohen në mësimdhënien ballë për ballë dhe jo në kohën e shpenzuar në ‘shënjimin dhe administrimin e rëndë’.

Hulumtimi i kryer nga National Literacy Trust zbuloi se dy në pesë mësues kishin përdorur AI gjeneruese në vitin 2024 për të krijuar përmbajtje mësimore. Rritja e AI bëri që sindikata GMB të paralajmëronte ministrat se teknologjia po ‘dehumanizonte’ shkollat.

Marketing