Korporata amerikane Apple Inc. ka rekrutuar një drejtuese shqiptare nga Ulqini që prej kohësh ka drejtuar kompaninë Ford Motor Co. në Shtetet e Bashkuara. Ajo është punësuar për t’i ofruar prodhuesit të iPhone ekspertizën e automobilave, duke sinjalizuar se projekti i saj misterioz i makinës është ende gjallë.
Desi Ujkashevic, drejtorja globale e inxhinierisë së sigurisë në Ford, do t’i bashkohet përpjekjeve të gjigantit të softuerit për të zhvilluar një makinë elektrike dhe utonome, e cila është vonuar për çështjet rregullatore dhe largimet e ekzekutivit.
Ujkashevic mbajti disa role që kur iu bashkua Fordit 31 vjet më parë, duke përfshirë zhvillimin e automjeteve elektrike, të jashtme dhe të brendshme të automjeteve dhe komponentëve të shasisë. Ajo ka punuar në një sërë makinash SUV Ford dhe Lincoln, si dhe makina kompakte të Ford-it, Fiesta dhe Focus. Së fundmi, ajo ka qenë përgjegjëse për të gjithë programin aktual dhe të ardhshëm të strategjisë së sigurisë (përfshirë automjetet autonome), bërjen e rregullave të korporatës, zhvillimin e strategjisë së avancuar, veprimet e shërbimit në terren dhe pajtueshmërinë me programin e sigurisë, sipas biografisë së saj në faqen e internetit të Ford. Ajo ishte më parë drejtore e inxhinierisë për programet e automjeteve të Amerikës së Veriut.
Apple dhe Ford kanë marrë pa leje nga grupi i talenteve ekzekutive të njëri-tjetrit që kur kompania me bazë në Cupertino, Kaliforni lançoi të ashtuquajturin Projekti Titan në vitin 2014. Projekti është ndoshta sekreti më i njohur i Silicon Valley dhe thashethemet kanë qarkulluar rreth ekzistencës së tij prej vitesh. Në vitin 2017, CEO i Apple, Tim Cook, e pranoi publikisht programin dhe tha se kompania ishte e fokusuar në sistemet autonome të drejtimit.
Shumica e lajmeve jashtë programit në pesë vitet që nga komentet e Cook kanë qenë për punësime të reja ose largime të profilit të lartë. Në shtator, Ford punësoi ekzekutivin inxhinierik Doug Field, i cili kishte udhëhequr ekipin e projekteve speciale të Apple, për t’i ofruar prodhuesit të automjeteve ekspertizë në softuer dhe teknologji të përparuar. Field, një ish-ekzekutiv i Tesla-s që ndihmoi në lançimin e Model 3, u zëvendësua nga udhëheqësi i Apple Watch, Kevin Lynch. Lynch tha se ai synon të sjellë një makinë në treg në vitin 2024.