“Barbie” bëhet filmi më i suksesshëm i vitit 2023

Filmi Barbie është bërë filmi më i madh i vitit në SHBA dhe Kanada deri më tani, tha distributori Warner Bros.
Rreth 155 milion dollarë (120 milion £) u bënë në fundjavën e hapjes, tha kompania.
Ndërkohë, publikimi i ri Oppenheimer – gjithashtu i publikuar të premten – fitoi 93.7 milion dollarë (72 milion £) në SHBA, tha Universal Pictures.
Veçoritë vijnë në një kohë kur kinematë në përgjithësi po luftojnë pasi humbasin nga konkurrenca nga transmetimi.

Marketing

Ndërkohë, në MB, Vue tha se të dy filmat kishin bërë që zinxhiri i kinemasë të shihte fundjavën më të ngarkuar në katër vjet.
Vue, i cili ka 91 kinema në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën, tha se pa fundjavën e tij më të madhe në katër vjet dhe fundjavën e dytë më të madhe në histori sipas pranimeve, me Barbie të regjisores Greta Gerwig në rrugën e duhur për t’u bërë filmi më i madh i vitit 2023, përpara Super Mario Bros.
Dy filmat sollën gjysmë milioni njerëz në ekranet e Vue, me 4000 shitura të shitura për Barbie në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar dhe Irlandën, tha kompania.

Ndërkohë, Barbie tregon një histori të moshës madhore të personazhit të fëmijëve, ku ajo eksploron identitetin e saj dhe inkurajon mikun Ken të krijojë individualitet.
Të dy filmat u publikuan të premten dhe konkurrenca mes tyre u referua në rrjetet sociale si “Barbenheimer”.

Në Twitter, një përdorues tha se kishte vite që ajo kishte dashur të shkonte në kinema për të rishikuar një film, por Barbie e kishte arritur këtë për të. Ajo tha se do të “mbetej një kryevepër e përjetshme me kalimin e viteve – idetë janë me të vërtetë përgjithmonë”.