Carovska gjithashtu u shpreh edhe për atë , siç tha ajo për një nga çështjet më të
ndjeshme ditëve të fundit se si fëmijët të cilët nuk kanë kompjuterë do të përcjellin
mësimin, duke potencuar se asnjë fëmiu nuk do t′i kufizohet e drejta e arsimimit.
“ Të gjithë fëmijët të cilët nuk disponojnë kompjuterë ose për ndonjë arsye nuk mund
të ndjekim mësimin online, mund të njëjtën ta ndjekin në klasë. Nëse nuk do të
munden apo prindërit kanë vendosur që fëmijët e tyre të mos shkojnë në klasë, për
të gjitha ata nxënës do të sigurohet material i nevojshëm për të mësuar në shtëpi.
Këta nxënës do të jenë në komunikim të vazhdueshëm me mësimdhënësit, ndërsa
të gjitha mësimet do të mund t′i ndjekin edhe në televizor si orë të inçizuara.” theksoi
ministrja duke shtuar se kjo ndoshta nuk do të jetë zgjidhje ideale, megjithatë kjo
mundëson përfshirje e të gjithë nxënësve në ndjekjen e mësimit. Gjithashtu ajo
njoftoi se në rreth 600 shkolla fillore dhe të mesme lejohet të organizohet mësimi me
prani fizike, nga gjithsej 864 kërkesa të arritura nga ana e themeluesit”
Duke ju dëshiruar sukses të gjithë nxënësve dhe mësimdhënësve, Carovska u bëri
thirrje të gjithëve që të jenë të durueshëm, këmbëngulës dhe t′i respektojnë të gjitha
masat mbrojtëse të Kovod -19 në mënyrë që siç tha ajo të gjithë së bashku të
kontribuojmë për një fillim dhe përfundim të suksesshëm të viti të ri shkollor.
Në pres konferencë u drejtua edhe zëvendës- ministri i Arsimit dhe Shkencës Arafat
Shabani i cili theksoi se pandemia përshpejtoi procesin e modernizimit të sistemit
kombëtar arsimor,ku hapi i parë është tranzicioni i digjitalizimit përmes përgatitjes së
Platformës Kombëtare për mësim në distancë. Shabani u shpreh se sfida do të ketë
në vitin e ri shkollor sepse po përballemi me një situatë krejtësisht të re, mirëpo do të
tejkalohen, sepse siç tha ai pret bashkëpunim dhe mirëkuptim nga mësimdhënësit,
nxënësit dhe prindërit.
Në emër të grupit punues të angazhuar për zhvillimin dhe implementimin e
Platformës kombëtare për mësim në distancë, u drejtua Aleksandra Naqeva Ruzhin
e cila theksoi se konceptimi dhe zhvillimi i zgjidhjes ishte një proces jashtëzakonisht
dinamik dhe kompleks, i cili zbatohet në kushte kohore tej mase të limituar.
“Për të dizajnuar dhe zhvilluar online zgjidhje që do të jetë funksionale dhe stabile,
e zbatuar në mënyrë të unifikuar nga 26,000 mësimëdhënës që u japin mësim mbi
250,000 nxënësve në gjuhë të ndryshme, është detyrë jashtëzakonisht e ndërlikuar
dhe tepër ambicioze duke marrë parasysh periudhën e shkurtër kohore . Por, me
qëllim të qartë, dhe me plan të përsosur , mbi të gjitha ekip të shkëlqyeshëm , ne
arritëm të zhvillojmë dhe të përgatitemi për zbatimin e zgjidhjes të integruar për
arsimin online gati për një muaj në të gjitha shkollat , edhe atë mbi 1.000 shkolla
publike fillore dhe të mesme, në të gjithë territorin e vendit.
“Platforma ka bashkuar akademinë dhe sektorin publik dhe është rezultat i
bashkëpunimit shembullor të Ministrisë së Arsimit dhe Shkencës dhe Fakultetit të