Cilat informacione nuk duhet t’i ndani kurrë me ChatGPT?

Prania e ChatGPT dhe chatbot-eve të tjerë po bëhet gjithnjë e më e pranishme në jetën e përditshme të përdoruesve, me shumë prej tyre që mbështeten në këto sisteme për një gamë të gjerë temash.

Por, ndërsa njerëzit mësojnë nga këto sisteme, ata shpesh ndajnë informacion të ndjeshëm, që mund të sjellë rreziqe për privatësinë dhe sigurinë e të dhënave.

Ekspertët në fushën e inteligjencës artificiale paralajmërojnë se, ndonëse chatbot-et mund të ofrojnë përgjigje të sakta dhe të shpejta, ka disa lloje informacioni që nuk duhet të ndahen kurrë me këto sisteme.

Kjo është për arsye të privatësisë dhe mundësisë për keqpërdorim të të dhënave.

Kompanitë që zhvillojnë teknologji të tillë, përfshirë OpenAI dhe Google, gjithashtu e theksojnë këtë çështje.

OpenAI u kërkon përdoruesve të mos ndajnë informacion të ndjeshëm, ndërsa Google i kujton përdoruesve të Gemini të mos vendosin të dhëna konfidenciale që nuk do të donin t’i shihte askush.

Bisedat me chatbot mund të përdoren për trajnimin e modeleve të ardhshme të inteligjencës artificiale, dhe kjo mund të çojë në rrezikun e rrjedhjes së të dhënave të ndjeshme.

Sipas ekspertëve, këto janë pesë kategori informacioni që nuk duhet të ndahen me chatbot-et:

Informacion personal identifikimi: Numrat e identitetit, pasaportës, tatimorë, data e lindjes, adresa dhe numri i telefonit.

Të dhëna mjekësore: Teste mjekësore ose informacione personale të lidhura me shëndetin.

Informacion financiar: Numrat e llogarive bankare dhe të dhëna të tjera financiare.

Detajet e punës suaj: Informacione të brendshme të kompanive, sekretet tregtare ose të dhëna të klientëve.

Detajet e hyrjes: Fjalëkalime, PIN dhe informacion tjetër aksesues.

Ekspertët gjithashtu rekomandojnë disa hapa për të mbrojtur privatësinë, siç është fshirja e rregullt e historikut të bisedave dhe përdorimi i bisedave të përkohshme që nuk ruajnë informacion.

Në fund, ata theksojnë se përdorimi i inteligjencës artificiale mund të jetë shumë i dobishëm, por kërkon kujdes të madh në trajtimin e informacionit të ndjeshëm./ TAR

Marketing