Cristiano Ronaldo është nën hetim nga UEFA për “reklamim të rremë” pas postimit të tij në mediat sociale gjatë fitores dramatike të penalltive të Portugalisë ndaj Sllovenisë në Euro 2024. Ronaldo ndau të dhënat e tij të rrahjeve të zemrës dhe përmendi kompaninë e matjes WHOOP, duke ngritur shqetësime për reklamat e paautorizuara.
Sfondi
Reklamimi i padrejtë përfshin një kompani që përpiqet të lidhë produktin ose shërbimet e saj me një ngjarje që tashmë ka sponsorë zyrtarë. Një shembull i spikatur është nga Euro 2012 kur Nicklas Bendtner zbuloi të brendshmet e markës Paddy Power gjatë një festimi goli, duke rezultuar në një gjobë prej 80,000 euro dhe një ndalim ndërkombëtar me një ndeshje nga UEFA.
Incidenti
Partneriteti i Ronaldos me WHOOP, një kompani që dizajnon pajisje për të gjurmuar metrikat si rrahjet e zemrës dhe performanca atletike, është në qendër të kësaj polemike. Gjatë Euro 2024, WHOOP publikoi të dhënat e rrahjeve të zemrës së Ronaldos nga fitorja e penalltisë së Portugalisë në kanalet e tyre të mediave sociale.
Mendimi i ekspertit
Ricardo Fort, ish-kreu i sponsorizimeve globale për Visa dhe Coca-Cola, e kritikoi postimin si një rast të qartë të reklamave të padrejta, duke mbrojtur vendimin për gjobat kundër Ronaldos dhe WHOOP. “Kjo tabelë doli sot,” shkroi Fort në X “Është e paligjshme dhe lojtari dhe kompania duhet të gjobiten.”
Fort shpjegoi se përdorimi nga postimi i detajeve të ndeshjeve të UEFA-s, duke përfshirë emrat e ekipeve kombëtare, rezultatin dhe një lojtar, nënkupton një lidhje me organizatën, gjë që është e paligjshme. Ai shtoi se mungesa e një konkurrenti të drejtpërdrejtë si sponsor nuk është arsye për të toleruar shkelje të tilla. Fort sugjeroi që nëse të dhënat do të ishin mbledhur gjatë një seance praktike në shtëpi, çështja mund të mos ishte hapur fare.
Postimi
Postimi i WHOOP tregoi se Ronaldo “kaloi në një “qetësie” dhe rrahjet e zemrës së tij ranë” pak para se të shënonte të parën nga tre penalltitë e Portugalisë në gjuajtje.
konkluzioni
Ky incident nënvizon rëndësinë e respektimit të rregulloreve të reklamimit, veçanërisht gjatë ngjarjeve të mëdha sportive me sponsorë zyrtarë. Hetimi nga UEFA do të përcaktojë pasojat për Ronaldon dhe WHOOP./TV Klan