Gjermanët lexojnë 27 minuta në ditë

Deutsche Welle – Mesatarisht, gjermanët shpenzojnë 27 minuta në ditë duke lexuar media të shkruara ose digjitale, të tilla si libri, gazeta ose libra elektronikë. Këtë e ka bërë të ditur Zyra Federale e Statistikave me rastin e Panairit të Librit në Frankfurt, që hapet sot, e mërkurë.

Marketing

Shifrat janë të vitit 2022 dhe anketa fokusohet te njerëzit mbi dhjetë vjeç që lexojnë jashtë shkollës ose punës. Të dhënat e dhjetë vjetëve më parë tregojnë se njerëzit shpenzonin 32 minuta në ditë duke lexuar, pesë minuta më shumë se në vitin 2022.

Njerëzit shpenzojnë shumë më tepër kohë para televizorit: me një mesatare prej dy orësh e tetë minutash, në vitin 2022 më shumë se katër herë më shumë kohë shpenzohej duke parë televizor sesa duke lexuar. Koha mesatare ditore e kaluar duke parë televizor është rritur me katër minuta në një krahasim dhjetëvjeçar.

Kur njerëzit lexojnë, atëherë lexojnë më shumë libra. Mesatarisht ata shpenzojnë duke lexuar libra dymbëdhjetë minuta në ditë. Në rastin e gazetave, mesatarja ishte nëntë minuta në ditë.

Sipas të dhënave të Zyrës Federale të Statistikave, të rriturit shpenzojnë dukshëm më shumë kohë duke lexuar me kalimin e moshës: me një mesatare prej 54 minutash, personat mbi 65 vjeç shpenzojnë shumë kohë duke lexuar. Në të kundërt, personat në moshat midis 45 dhe 64 vjeç shpenzonin vetëm gjysmën e kohës duke lexuar: 26 minuta në ditë. Mes moshave 30 deri në 44 vjeç lexonin vetëm 13 minuta.

Të rinjtë e moshës 18 deri në 29 vjeç shpenzojnë dy minuta më pak në ditë për të lexuar sesa ata të moshave 30 vjeç e lart. Përkundrazi, fëmijët dhe të rinjtë nga 10 deri në 17 vjeç lexojnë 19 minuta në ditë, gjë që i vendos ata në nivel mesatar për sa i përket kohës së leximit.

Vajzat dhe gratë gjithashtu kryesojnë kur bëhet fjalë për leximin: koha mesatare e leximit të tyre është 30 minuta, krahasuar me 24 minuta për djemtë dhe burrat.

Anketa e përdorimit të kohës kryhet në baza vullnetare afërsisht çdo dhjetë vjet. Të gjithë anëtarët e familjeve pjesëmarrëse mbi dhjetë vjeç regjistrojnë përdorimin e tyre në një ditar ose në një aplikacion në tri ditë specifike – dy prej tyre gjatë javës dhe një gjatë fundjavës – duke dokumentuar aktivitetet e tyre specifike gjatë gjithë ditës.

Marketing