Holanda është e njohur për zonat e saj piktoreske, tulipanët, mullinjtë e erës dhe qasjen liberale ndaj ligjeve të kanabisit. Nëntëmbëdhjetë milionë turistë dynden atje çdo vit për t’i përjetuar këto aventura dhe numri pritet të rritet në më shumë se 29 milionë deri në vitin 2030.
Po bëhet një përmbytje e tillë që bordi turistik ka vendosur të ndalojë në mënyrë aktive promovimin e Amsterdamit dhe zonave të tjera të njohura dhe të përqendrohet në menaxhimin e destinacioneve të njohur turistike.
“Për të kontrolluar rrjedhën e vizitorëve dhe për të nxitur mundësitë që turizmi sjell, ne duhet të veprojmë tani. Në vend të promovimit të destinacioneve turistike, tani është koha për menaxhimin e tyre, “thanë autoritetet në një dokument strategjik. Në vend që t’u tregojë vizitorëve rreth zonave tashmë të njohura, ata do të promovojnë zona më të vogla të njohura si Eindhoven dhe Friesland i Liqenit të Qarkut.
Disa atraksione,si fushat e tulipanëve po përpiqen të merren me fermerët që thuhet se janë të zemëruar me njerëzit që i shkelin lulet.
Kopshti Keukenholf dhe distrikti i erës Kinderdijk u bënë kaq të populluara gjatë Pashkëve, saqë rrugët u mbyllën. “Për njerëzit dhe sipërmarrësit që jetojnë këtu situata është bërë krejtësisht e papranueshme”, tha drejtori i Keukenhof Bart Semerink për Parool .