Pas presionit ndërkombëtar dhe sanksioneve të vendosura, një numër kompanish dhe markash kanë tërhequr të gjithë biznesin e tyre nga Rusia.
Një prej tyre ishte edhe McDonald’s, e cila ka bërë të ditur se mbyllja e dyqaneve në Rusi i kushton atyre 50 milionë dollarë në muaj.
Kompania tha dje se do të mbyllë përkohësisht të gjitha restorantet e saj në Rusi, duke përfshirë vendndodhjen e saj ikonike në Sheshin Pushkin, duke rritur presionin ndaj markave të tjera globale për të ndërprerë operacionet në vend pas pushtimit të Ukrainës nga Moska.
Pepsi, Coca-Cola dhe Starbucks janë ndër zinxhirët e tjerë të mëdhenj që thonë se do të ndalojnë përkohësisht shitjen e produkteve të tyre dhe do të mbyllin të gjitha pikat e tyre në Rusi.
Disa nga bizneset që kanë vendosur të tërhiqen nga Rusia:
Coca-Cola
McDonald’s
Starbucks
Mothercare
Ikea
Spotify
Netflix
H&M
Disney
Adidas
BP
Apple
Microsoft
Paypal
Visa
Mastercard
American Express
TikTok
Unilever
Prada
Pepsi