Në Maqedoninë e Veriut shtatë marketet me të ardhurat dhe fitimet më të larta (Veropoulos, KAM, Kiper, Stokomak, Kit-Go, Ramstor dhe Tinex) në vitin 2023 kishin të ardhura totale prej 934.6 milionë eurosh, me të ardhura prej 268. 8 milionë euro. Në vendin e parë eshtë Kam me të ardhura prej 268.8 milion euro, e pasuar Kiper me 175.2 milionë euro dhe Stokomak me 138.5 milionë euro.
Me të ardhura prej 102,6 miliona euro në vitin 2023 Veropulos e tejkaloi Tineksin , I cili realizoi të ardhura totale 98,3 miliona euro. Në vendin e gjashtë është Kit-Go, e cila vitin e kaluar kishte të ardhura totale prej 86.9 milionë euro. Sipas shumës së të hyrave, Zhito Markete ngecin me 69.5 milionë euro në vendin e shtatë dhe Ramstore me 64.3 milionë euro në vendin e tetë. Por Zhito Marketi nuk është ndër shtatë tregjet më të mira për sa i përket fitimit të realizuar.
Në vend të parë për sa i përket fitimit për vite radhazi është Veropoulos, i cili në vitin 2023 ka realizuar një fitim neto prej 10.3 milionë euro, që është një rritje prej 12.8 për qind krahasuar me vitin 2022. Në pozitën e dytë është KAM me një fitim prej 7.3 milionë euro, që është një rritje e konsiderueshme krahasuar me vitin 2022, kur fitimi ishte 4.9 milionë euro. Ndër tre kompanitë me fitimin më të madh është Kiper, me fitime neto prej 5.5 milionë euro.
Pas tyre vijnë Stokomak me fitim 4.1 milionë euro, Kit-Go me 3.9 milionë euro, Ramstor me 2.5 milionë euro dhe Tinex me 1.4 milionë euro. Edhe pse Tinex ka mbetur prapa konkurrencës për nga shuma e fitimit, sërish mund të mburret se në vitin 2023 ka arritur rritjen më të lartë të fitimit, deri në 208 për qind.