Modeli Muse AI i Microsoft-it tani është i disponueshëm si një demonstrim i teknologjisë Quake II i gjeneruar nga inteligjenca artificiale.
Microsoft zbuloi epokën e tij Xbox AI në fillim të këtij viti me një model të ri Muse AI që mund të gjenerojë lojëra.
Ndërsa dukej sikur Muse ishte ende një projekt i hershëm i Microsoft Research, prodhuesi i Xbox tani po lejon përdoruesit e Copilot të provojnë Muse përmes një versioni të krijuar nga AI të Quake II.
Demoja e teknologjisë është pjesë e programit Microsoft Copilot for Gaming dhe përmban një kopje të Quake II të krijuar nga AI që mund të luhet në një shfletues.
Niveli Quake II është shumë themelor dhe përfshin armiq dhe ndërveprime të paqarta, dhe Microsoft po kufizon sasinë e kohës që mund të luani edhe këtë demo të teknologjisë.
Ndërsa Microsoft fillimisht demonstroi modelin e tij Muse AI me 10 fps dhe një rezolucion 300 x 180, kjo demonstrim i fundit funksionon me një shpejtësi kuadri të luajtshëm dhe me një rezolucion pak më të lartë prej 640 x 360. Megjithatë, është ende një përvojë shumë e kufizuar dhe më shumë sugjerime se çfarë mund të jetë e mundur në të ardhmen.
Microsoft ende po e pozicionon Muse si një model të AI që mund të ndihmojë zhvilluesit e lojërave të krijojnë prototipe të lojërave. Kur Muse u zbulua në shkurt, Microsoft përmendi gjithashtu se po eksploronte se si ky model i AI mund të ndihmonte në përmirësimin e lojërave klasike, ashtu si Quake II, dhe t’i sjellë ato në pajisje moderne.
“Ju mund të imagjinoni një botë ku nga të dhënat e lojës dhe videot që një model mund të mësonte lojëra të vjetra dhe t’i bënte ato të lëvizshme në çdo platformë ku mund të funksiononin këto modele,” tha kryeshefi ekzekutiv i Microsoft Gaming, Phil Spencer në shkurt.
“Ne kemi folur për ruajtjen e lojës si një aktivitet për ne, dhe këto modele dhe aftësia e tyre për të mësuar plotësisht se si luan një lojë pa nevojën e motorit origjinal që funksionon në pajisjen origjinale, hap një ton mundësish.”
Është e qartë se Microsoft tani po trajnon Muse për më shumë lojëra sesa thjesht për Bleeding Edge, dhe ka të ngjarë që së shpejti të shohim më shumë përvoja të shkurtra të lojërave interaktive të AI në Copilot Labs.
Microsoft po punon gjithashtu për ta kthyer Copilot në një trajner për lojëra, duke lejuar asistentin e AI të shohë se çfarë po luani dhe të ndihmojë me këshilla dhe udhëzues.
Një pjesë e kësaj përvoje do të jetë e disponueshme për Windows Insiders përmes Copilot Vision së shpejti.
