Sigurisht, logoja është një nga më të njohurat në mbarë botën falë popullaritetit të Snapchat, i cili krenohet me 375 milionë përdorues të përditshëm. Pra, saktësisht nga erdhi kjo logo? CEO i Snapchat, Evan Spiegel e ka zbërthyer atë.

Pjesa më e dukshme e logos së Snapchat është fantazma dhe ajo është projektuar nga vetë Speigel. Spiegel në fakt vizatoi skicën e thjeshtë të fantazmës pasi u frymëzua nga anëtari i Klanit Wu-Tang, Ghostface Killah.

Në fakt, fantazma ka një emër: Ghostface Chillah, sipas SlashGear. Speigel thuhet se e ka dizajnuar fantazmën përpara se të lançohej Snapchat, për aplikacionin paraardhës “Picaboo”. Picaboo funksionoi në mënyrë të ngjashme me Snapchat në atë që përdoruesit dërguan një foto që u zhduk me hapjen e saj. Me kalimin e viteve, dizajni fantazmë i Snapchat ka ndryshuar pak. Fillimisht, ajo kishte dy sy dhe një gjuhë të mbërthyer.

Me kalimin e viteve, dizajni u bë më minimal dhe përfundimisht u shndërrua në logon që njohim tani. Në lidhje me sfondin e verdhë, Speigel tha se e zgjodhi atë sepse asnjë logo tjetër nuk e përdorte atë ngjyrë në atë kohë. Të tjerë kanë spekuluar se Speigel zgjodhi të verdhën sepse është një ngjyrë e lehtë dhe argëtuese. Shkëlqimi i nuancës së verdhë të Snapchat tërheq sytë menjëherë nga logoja./