Nga 1 maji hyn në fuqi rregull i ri mbi mishin e grirë

Në gjysmë paketimet e produkteve të mishit të grirë, të cilat blihen në markete ose mishtore, nga 1 maji do të duhet të shkruhet se sa proteina dhe ujë kanë, cilët aditivë përmbajnë, qoftë nga mishi i freskët apo i ngrirë, shkruan gazeta KOHA.

Marketing

Këto janë vetëm një pjesë e detyrimeve të vendosura nga Rregullorja e re për mishin e grirë, i cili siç u tha në një konferencë e fundit për shtyp në Dhomën e Tregtisë, do të garantojë të drejtën për të informuar konsumatorët, por gjithashtu për të parandaluar sjelljen e pahijshme nga aspekti i asaj se çfarë ne blejmë dhe hamë. Rregullorja përcakton se cilat kategori të mishit mund të përdoren për prodhimin e produkteve të caktuara. Deklaratat, përveç proteinave, gjithashtu do të tregojnë përmbajtjen e kolagjenit në proteinat e mishit, dhe nëse flitet për mishin e ngrirë, ai do të qëndrojë edhe kur është i ngrirë, jo vetëm kur të paketohet.

“Kjo praktikisht do të thotë informacion të detajuar për blerësit në lidhje me atë se çfarë ushqime blejnë dhe konsumojnë. Do të jetë e detyrueshme të deklaroni origjinën e mishit, të tregoni nëse produkti është i freskët ose i ngrirë, sa prej proteinave totale është kafshë, ose sa e kafshës është kolagjeni që ka vlerë ushqyes më të ulët. Këtu, përfitimet ekonomike janë të mundshme, duke futur shumë kolagjen dhe duke i shfaqur ato si proteina”, tha drejtori i Agjencisë së Ushqimit dhe Veterinarisë, Zoran Atanasov.

Sipas tij, deri më tani deklarata nuk ka shkruar përqindjen e ujit në mish, dhe shtimi i ujit është një abuzim klasik – paguani mish, merrni ujë. “Është shumë e rëndësishme për blerësit të kenë një pasqyrë në kriteret për etiketimin e mishit dhe përgatitjeve të mishit. Megjithatë, ata mbeten në zgjedhjen e tyre, çfarë lloj mishi do të blejnë, por ka promovim”, tha presidentja e Organizatës së Konsumatorit Marjana Lonçar Velçova.

Nga fillimi i këtij viti, deri tani nuk ka pasur ankesa në Agjencinë e Ushqimit dhe Veterinarisë, për cilësinë e mishit. Agjencia e Ushqimit dhe Veterinarisë, njofton kontrollet e inspektimit të zgjeruar për të përcaktuar nëse standardet e reja të përcaktuara saktësisht janë respektuar në Rregullatore që do të përmbushen nga operatorët e ushqimit. (koha.mk)

Marketing