Po vjen opsioni për parapagim në Instagram

Krijuesit që dëshirojnë ta bëjnë këtë së shpejti do të jenë në gjendje të prezantojnë një abonim për të hyrë në një pjesë të caktuar të përmbajtjes me një çmim prej 0,99 dollarë deri në 9,99 dollarë.

Marketing

Instagram ka filluar të testojë një opsion të ri që duhet t’u sigurojë fitime shtesë përdoruesve më të njohur, pra krijuesve në këtë rrjet.

Një numër i vogël influencuesish tani do të fillojnë të prezantojnë një abonim për të hyrë në përmbajtje shtesë që publikojnë në atë rrjet. Ndjekësit e tyre, të cilët duan të kenë qasje në atë përmbajtje, do të duhet të paguajnë midis 0,99 dhe 9,99 dollarë (në varësi të asaj që zgjedhin pronarët e profileve), dhe fillimisht e gjithë shuma do të shkojë në xhepin e ndikuesit, megjithëse nuk është e vështirë. për të marrë me mend se Meta përfundimisht do të fillojë të marrë edhe komisionin e tij.

Kur shpalli opsionin e abonimit, njeriu i parë i Instagramit, Adam Mozier tha se abonimet janë një nga mënyrat më të mira për të parashikuar fitimet, sepse ato nuk varen nga ndikimi i postimeve individuale, të cilat shpesh mund të ndryshojnë dhe janë të rëndësishme kur negocioni me sponsorët për pagesën.

Për krijuesit të cilëve u jepet opsioni për të prezantuar një abonim, një etiketë e re do të shfaqet në profilin e tyre që duhet të klikohet në mënyrë që përdoruesit të abonohen në përmbajtje. Ndjekësit që abonohen te krijuesit e përmbajtjes premium do të kenë tre opsione që nuk do të jenë të disponueshme për ndjekësit që nuk paguajnë për përmbajtjen.

Ata do të jenë në gjendje të kenë qasje në përmbajtjen e Instagram Stories, të krijuar ekskluzivisht për abonentët, si dhe të shikojnë transmetime të drejtpërdrejta të transmetuara nga krijuesit, të cilat nuk do të jenë të qasshme për përdoruesit e zakonshëm. Një tjetër opsion që do të marrin abonentët janë distinktivët specialë që do të shfaqen pranë emrit të pajtimtarit kur komentojnë postimin e atij krijuesi dhe kur i dërgojnë mesazhe.

Opsioni i abonimit nuk do të jetë i disponueshëm për të gjithë përdoruesit e Instagramit, por vetëm për krijuesit e përmbajtjes, dhe gjatë testimit është i disponueshëm vetëm për një numër të vogël krijuesish të tillë. Pas periudhës së testimit, abonimi do të jetë i disponueshëm për krijuesit e tjerë, por ende nuk dihet se kur do të jetë.