Pse Kina dëshiron të ndërtojë një kanal në Danub përmes Vardarit?

Ideja si ide ekziston dhe realizimi i saj konsiderohet. Ajo që kinezët po imagjinojnë është një zgjerim i ndjeshëm i lumenjve Vardar dhe Morava që mund të lundrohen në mënyrë që anijet e ngarkesave plot me mallra kineze të mund të kalojnë nëpër to.

Marketing

Kina ka investuar prej kohësh shumë në portet e Pireut (Greqi) dhe Trieste (Itali) nga ku mallrat e tyre shpërndahen më pas në të gjithë Evropën. Problemi është se transporti tokësor nëpër Kontinentin e Vjetër është shumë më pak efikas sesa transporti detar. Kamionët, trenat dhe avionët nuk mund të mbajnë aq ngarkesë sa një anije.

Kjo është arsyeja pse Kina po kërkon mënyra për të hapur një rrugë ujore përmes Evropës kontinentale dhe një nga opsionet është që të lidhet me Danubin përmes Vardarit dhe Moravës. Do të ishte një ndërmarrje e madhe duke marrë parasysh që Vardar është një lumë shumë i cekët, dhe që një anije mallrash të mund të lundrojë, nevojitet një thellësi prej të paktën 4 metrash. Akoma, një ide interesante.