Revista amerikane shkruan për kuzhinën shqiptare:E lindur nga bujaria natyrore e Mesdheut

Shqipëria ka tërhequr së fundmi një numër të lartë turistësh për shkak të turizmit dhe bukurisë natyrore, por kësaj here vëmendjen e kanë marrë kultura dhe gatimet shqiptare.Revista prestigjoze amerikane “Travel and Leisure” i ka kushtuar një artikull gatimeve tradicionale të vendit tone por jo vetëm.“Kuzhina shqiptare ka lindur nga bujaria natyrore e Mesdheut” shkruan ajo, duke shtuar se gjatë gjithë shekujve është trashëguar koncepti thelbësor shqiptar i besës, një kod nderi që promovon mikpritjen bujare ndaj të huajve. “Kuzhina shqiptare ka lindur nga bujaria natyrore e Mesdheut: vendi ndodhet vetëm 50 milje nga Italia, përtej detit Adriatik. Ajo ndan gatime dhe përbërës me fqinjët e saj bregdetarë Malin e Zi në veri dhe Greqinë në jug, si dhe Kosovën pa dalje në det dhe Maqedoninë e Veriut në lindje. Më e rëndësishmja, Shqipëria u sundua nga Perandoria Osmane për më shumë se 400 vjet, deri në pavarësinë e Shqipërisë në 1912. Kjo trashëgimi mund të gjendet në të gjithë vendin, nga minaret që zbukurojnë horizontin e Tiranës deri te qoftet e njohura me erëza.

I sunduar nga një regjim komunist brutalisht represiv nga viti 1944 deri në 1992, vendi është tani një demokraci dhe një nga destinacionet e udhëtimit me rritje më të shpejtë në Evropë.

Marketing

Turizmi ndërkombëtar është rritur teksa vizitorët mbërrijnë për të shijuar klimën e qetë të vendit.

Gjatë gjithë shekujve të ndryshimit, koncepti thelbësor shqiptar i besës, një kod nderi që promovon mikpritjen bujare ndaj të huajve, ka mbetur. Ideologjia thotë se një shtëpi i përket së pari mysafirëve dhe Zotit, dhe më pas pronarit. Është veçanërisht i fortë në agroturizëm të vendit, një term tërheqës për fermat në pronësi të familjes me bujtina të vogla dhe restorante që shërbejnë ushqime të bëra nga produktet vendase.

Gazetarja e cila ka vizituar në prill Shqipërinë, thotë se ka fluturuar në Tiranë për të takuar kuzhinierë dhe pronarë tokash që po rifitojnë ndjenjën e krenarisë kombëtare dhe pronësisë përmes punës së tyre me ushqimin.

Pronarët me të cilët fola thanë se programet e financimit të qeverisë i kishin ndihmuar ata të ndërtonin llojin e restoranteve rurale dhe akomodimeve në ferma që promovojnë një stil më të ngadaltë dhe më të qëllimshëm të turizmit”, shkruhet në artikull. 

Marketing