Si po ndërtohet tuneli më i madh nënujor në botë, cilat vende përfitojnë

Ka nisur zyrtarisht ndërtimi i tunelit të ri që do të lidhë Danimarkën me Gjermaninë.

Marketing

Tuneli më i gjatë nënujor në botë pritet të jetë Lidhja Fikse Fehmarnbelt , siç është quajtur, me fillimin e punës më 17 qershor .

Ai do të jetë i përshkrueshëm në vitin 2029, ndërsa do të shtrihet për 18 kilometra, duke lidhur Gjermaninë dhe Danimarkën. Thelbi i ndërtimit të këtij tuneli ka të bëjë me reduktimin e kohës së udhëtimit mes këtyre dy vendeve, por edhe lidhjen e tyre të drejtpërdrejtë.

Ndryshe nga tuneli i Manshit që lidh Anglinë dhe Francën (50 km i gjatë), tuneli Fehmarnbelt do të ketë rrugë dhe shina.

Konsiderohet si një nga projektet më të mëdha në të gjithë Evropën, me veçantinë se çdo pjesë e tij është prodhuar në një objekt të veçantë, në Roedbyhavn, Loland, Danimarkë. Gjithashtu, pika më e thellë e saj do të arrijë 40 metra nën det .

Sipas CNN, tuneli i ri jo vetëm që do të kursejë kohë për udhëtarët, por do të ketë edhe përfitime mjedisore.

Diçka me të cilën nuk janë dakord disa grupe mjedisore, si dhe kompani tragetesh dhe bashki lokale. Dy të fundit, natyrisht, kanë interesa të ndryshme . Në çdo rast, një gjykatë federale gjermane hodhi poshtë ankesat dhe projekti do të vazhdojë normalisht.

Për të vërtetuar me numra përfitimet e tunelit më të gjatë nënujor të ardhshëm në botë, mënyra më e shpejtë për të shkuar nga një vend në tjetrin është me skaf, zgjat 45 minuta .

Megjithatë, tuneli Fehmarnbelt pritet të zvogëlojë kohën e udhëtimit përkatës me tren, ndërsa nëse udhëtoni me makinë do të bëni 10 minuta më pak udhëtim .

Për shembull, nëse doni të shkoni nga Hamburgu në Kopenhagë me tren, do t’ju duhen vetëm 2 orë e 30 minuta , ndërsa tani ju duhen 2 orë më shumë./

Marketing