Komentet në rrjetet sociale nuk shuhen pas premtimit më pak të ngathët të dhënë nga kandidati “i pavarur” për kryetar të Qytetit të Shkupit, i mbështetur nga VMRO-DPMNE, Danela Arsovska, për transport publik falas.
Edhe pse ajo nuk shpjegon se ku do të gjejë fonde dhe si do të realizohet transporti publik falas, Arsovska në premtimin e saj për votuesit shpjegon se ka zgjidhje të tilla deri më tani në Francë, ku në më shumë se 30 komuna tashmë funksionon. Në vitin 2013 në Estoni, Talini u bë kryeqyteti i parë i BE -së që bëri një ndryshim, dhe vitin e kaluar Luksemburgu, me një popullsi prej 626,000 banorësh, u bë vendi i parë që ofroi transport publik plotësisht falas.
Kjo filloi një stuhi reagimesh në rrjetet sociale, veçanërisht në komunitetin MK Twitter, ku pothuajse çdo minutë del një cicërimë e re me një pyetje dhe koment në lidhje me transportin publik falas.
“A duhet Danela të premtojë energji elektrike, ujë dhe internet falas?”, Tha një përdorues i Twitter. Një tjetër thekson se “premtimet budalla tashmë kanë filluar”, me pyetjen shtesë se kush do të paguajë për transportin publik falas.
JSP thotë se sipas llogaritjes së përafërt, transporti publik në Shkup kishte kostot mujore të mëposhtme, nëse marrim vitin 2019 si pikë referimi, kostot totale mujore ishin rreth 2.3 milion euro, dhe kostot totale vjetore ishin mbi 27 milion euro, ndërsa të ardhurat totale vjetore nga shitja e biletave ishin rreth 9 milion euro.
Nëse futet transporti publik falas, me autobusë të rinj, linja të reja autobusi dhe pa bileta, për të qenë funksional, qyteti i Shkupit do të falimentojë në vitin e parë. Nëse transporti publik falas futet përsëri pa rritur kapacitetet, transporti publik do të jetë jofunksional dhe plotësisht i bllokuar për pjesën më të madhe të ditës, dhe qyteti i Shkupit nuk do të ketë transport të mirë publik dhe do të falimentojë për një mandat.
Arsyeja që kandidatja Danela Arsovska nuk u përgjigjet pyetjeve të gazetarëve, dilemave të komunitetit Twitter, por edhe të çdo qytetari të arsyeshëm të Shkupit është kush në të vërtetë do ta mbulojë atë transport publik falas për të gjithë dhe në çfarë mënyre. Arsovska i detyrohet përgjigjeve solide dhe racionale nëse taksat e qytetarëve do të rriten, nëse do të marrë hua nga një institucion financiar apo do t’i paguajë qytetarët nga xhepi i saj.
Injoranca e Arsovskës për situatën dhe qëndrimi injorant, me premtime të sheshta dhe të paplotësuara për Shkupin dhe banorët e Shkupit, nuk janë gjë tjetër veçse mbledhja e pikëve në pritje të zgjedhjeve të ardhshme lokale, të caktuara për 17 tetor.