Twitter “rrëmujë” sërish, ja çfarë ndodhi këtë herë

Përdoruesit e Twitter-it u zgjuan të premten në mëngjes me edhe më shumë kaos në platformë sesa ishin mësuar muajt e fundit nën drejtimin e CEO Elon Musk pas “rrëmujës” së verifikimit të llogarive me “tik blu”, për persona të famshëm apo agjenci.

Marketing

Fundi i verifikimit tradicional shënoi fillimin e një regjimi informacioni rrënjësisht të ndryshëm në Twitter, i theksuar nga imitimet e llogarive qeveritare; heqja e shenjës së verifikimit të përdorur më parë për të identifikuar propagandën kineze dhe ruse; dhe një përpjekje nga kompania për të ri-verifikuar individualisht disa figura të profilit të lartë si Papa Françesku.

Një grup i gjerë organizatash mediatike humbën stemat e verifikimit të artë. Disa përdorues të shquar të Twitter, duke përfshirë LeBron James, William Shatner dhe Stephen King gjithashtu refuzuan të paguanin për të mbajtur shenjën e verifikimit, duke bërë që Musk të ndërhynte personalisht. Duket se ndjente problemet që mund të pasonin nëse këta përdorues nuk verifikoheshin, Musk tha të enjten se do të paguante nga xhepi i tij për të siguruar që profilet e James, Shatner dhe King të vazhdonin të verifikoheshin.

Verifikimi në Twitter nuk është më një tregues që një llogari përfaqëson kë pretendon se përfaqëson; në vend të kësaj, ajo reflekton se një përdorues ka paguar Twitter Blue, shërbimin e abonimit të kompanisë.

Eksperimentet e mëparshme me ndryshime në verifikim kishin çuar në kaos të ngjashëm, duke bërë që Twitter të shtynte disa herë prezantimin. Twitter vazhdoi të ecë përpara me strategjinë e tij të verifikimit me pagesë, megjithatë, me shpresën për të rritur të ardhurat nga abonimet pasi pa një rënie të reklamave.

Pasi ndryshimi i së enjtes hoqi verifikimin nga llogaria zyrtare e qeverisë së qytetit të Nju Jorkut, llogaria shkroi të enjten në mbrëmje: “Kjo është një llogari autentike në Twitter që përfaqëson qeverinë e qytetit të Nju Jorkut”.

Deri të premten në mëngjes, verifikimi i qytetit ishte rikthyer me një shenjë gri që tregon se ishte një “llogari qeveritare ose organizate shumëpalëshe”. E njëjta gjë kishte ndodhur me Papa Françeskun, i cili gjithashtu kishte humbur tikun blu të enjten.

Marketing