U hoq si i varfër dhe i kërkoi ujë, pronari i restorantit luksoz i bën të papriturën kamarieres pas veprimit të saj

Një shprehje thotë: “mos gjykoni një libër nga kapaku i tij”, që do të thotë pamja e jashtme e njerëzve mund t’iu mashtrojë. Ka një histori interesante që shërben si një alegori për këtë thënie.

Marketing

Ani punon si kamariere në një restorant të klasit të lartë, ku klientë janë vetëm njerëz të pasur. Konsumatorët zakonisht flasin për shërbimin e saj të përkryer.

Një ditë, një fermer i vjetër hyri në restorant dhe ai kishte veshur rroba të thjeshta, ishte një kontrast i zjarrtë me brendësinë prej luksi të restorantit. Ajo besonte se ky njeri i moshuar ishte një fermer i varfër që kishte ardhur në restorant vetëm për të kërkuar ushqim falas.

Ani eci me gjallëri në tavolinë ku ishte ulur plaku. Ndërsa qëndronte atje, plaku i tha:

“Më jep një gotë ujë, të lutem, kam etje”.

Ani iu përgjigj: “Këtu nuk ka ujë, vetëm verë të shtrenjtë dhe pije, nëse nuk dëshironi të porosisni nga ato, ju lutem largohuni menjëherë!”

Plaku vazhdoi duke thënë:

” Unë jam shumë i etur, ju lutem, dua vetëm një gotë ujë, pastaj do të porosis diçka nga menuja“.

Ani i mërzitur tha me zë të lartë:

” Ju nuk jeni në gjendje të paguani për ushqim dhe pije këtu, mos na harxhoni kohën tonë dhe të largoheni! ”

Njeriu u ngrit me qetësi dhe u kthye nga ana e daljes, por para se të largohej, u kthye nga Ani dhe i tha:

”Bëji të tjerëve atë që do donit tjua bënin ju. Trajtojini të tjerët siç do donit të trajtoheni dhe ju.“

Ai u largua nga restoranti pasi i dha këtë këshillë kamarieres së vrazhdë.

Herët në mëngjes të nesërmen kur restoranti nuk ishte i hapur ende, menaxherja e restorantit thirri të gjithë stafin dhe tha:

“Sot pronari dhe drejtori i restorantit do të na vizitojnë, përgatituni!”

Duke dëgjuar se drejtori po vinte, Ani menjëherë vrapoi drejt një pasqyre që të dukej sa më mirë. Një makinë luksoze u afrua në hyrjen kryesore të restorantit dhe doli një njeri i vjetër me rroba të zeza të thjeshta. I gjithë personeli u përul me respekt për të moshuarin, buzëqeshi dhe e përshëndeti duke thënë: “Mirëdita Z. Drejtor”.

Pasi të gjithë ishin ulur, menaxherja e restorantit i tha Ani-t:

“Drejtori do të donte të thoshte një fjalë ty.” Ani shkoi si e mpirë kur kuptoi se drejtori i restorantit ishte burri i vjetër që ajo e kishte trajtuar tmerrësisht një ditë më parë. Ajo donte t’i kërkonte faljen, por ishte tepër vonë.

Ai i kërkoi asaj të linte restorantin. Kjo histori kishte për qëllim të shërbejë si një mësim që ne duhet t’i kushtojmë vëmendje situatave në jetën tonë të përditshme.