Konsumatorët në Gjermani tani mund të porosisin një VW Golf Mk8 të ri, i cili në këtë fazë ofrohet me katër opsione motori dhe një trim të ri “Life”.
Volkswagen ka rishikuar strukturën e gamës së Golfit, i cili përfundimisht do të përfshijë katër nivele; baza “Golf”, “Life” e lartpërmendur dhe vargu “Style” dhe “R-Line” shkruan IndeksOnline.
Versioni bazë i ‘Golf’ do të ketë çmim nën 20,000 euro kur të nisë në fillim të vitit 2020 dhedo të paketojë shumë karakteristika standarde, duke përfshirë Car2X, Lane Assist, Front Braking Assist që ndihmon në Frenimin e Urgjencës në Qytet me Monitorimin e Këmbësorëve dhe Ciklistëve, një grup digjital i instrumenteve, një sistem infotainment me shërbime në internet celular, ajër të kondicionuar automatik dhe drita LED.‘Life’ shton sistemin infotainment Discover Pro me kontrollin e zërit, Dynamic Road Sign Display, një timon lëkure dhe çelësin e ingranazheve.
Poashtu karikimin me wireless AppleCarPlay, rripin e brendshëm të kromit, kontrollin e distancës së parkingut dhe dritat automatike. Golfi i ri ‘Life’ me 130 PS 1.5 TSI fillon nga 27.510 euro në tregun e tij të shtëpisë.Gama e motorit të Golf Mk8 ofron dy opsione me benzinë dhe dy naftë gjatë kësaj faze të nisjes, duke përfshirë benzinë 1.5 litra TSI me një sistem të çaktivizimit të cilindrit në dy dalje të energjisë 128 kuajfuqi dhe 147 kuajfuqi – dhe një diesel i ri 2.0 litërsh TDI, gjithashtu në dy dalje të energjisë – 113 kuajfuqi dhe 147 kuajfuqi.Motori me naftë është një njësi e re që përmban Double AdBlue Injection, i cili, sipas VW, redukton emetimet e NOx deri në 80 përqind. Në përgjithësi, TDI i ri 2.0-litërsh pretendon një ulje prej 17 përqind të konsumit të karburantit.
Të dy motorët TSI dhe TDI bazë janë të pajisur me një transmetim manual të ri me gjashtë shpejtësi që zvogëlon më tej emetimin e CO2, me modelin më të fuqishëm 150 PS TDI.
VW premton të shtojë më shumë opsione të rrymës në fillim të vitit të ardhshëm, duke përfshirë një njësi të fuqishme plug-in hibride me rreth 242 kuajfuqi.