ATS GROUP, përveç tre fabrikave ekzistuese, prezantoi edhe fabrikën e re për tekstil teknike në panairin prestigjioz EUROSATORI 2024

ATS Group është një nga ekspozuesit më të mëdhenj në panairin më të rëndësishëm të industrisë së mbrojtjes – Eurosatori 2024 në Paris France, në të cilin përfaqëson gjithsej katër fabrika këtë vit. Panairi është i pranishëm nga më shumë se 2,000 ekspozues nga 62 vende, 62,000 vizitorë nga 150 vende, 400 mjete luftarake dhe avionë të ekspozuar. Eurosatori 2024 bashkon jo vetëm prodhuesit, por edhe më shumë se 250 delegacione zyrtare nga mbi 96 vende, ekspertë, studiues, investitorë dhe gazetarë që mbulojnë çështjet e mbrojtjes dhe sigurisë. Me përmasat e tij, Eurosatori dëshmoi edhe një herë se është panairi më i rëndësishëm ndërkombëtar i dedikuar mbrojtjes, sigurisë tokësore dhe ajrore.
Nga ky vit, ATS filloi prodhimin e tekstileve teknike ATS UD 230, të nevojshme për prodhimin e shumicës së produkteve balistike. ATS GROUP është kompania e vetme maqedonase që merr pjesë në panairet e sigurisë me famë botërore. Kompania në Eurosator 2024 prezantoi produktet dhe pajisjet e saj me famë botërore në fushën e balistikës, prezantoi fushat e reja në të cilat operon dhe konkurron me prodhuesit më të mëdhenj në botë në industri. Kompania posedon ekspertizë inxhinierike superiore, makineri dhe mjete për prodhimin e municioneve, duke tërhequr kështu vëmendjen e vizitorëve nga i gjithë vendi.
ATS GROUP me seli në Shkup është një korporatë moderne maqedonase e përbërë nga katër kompani, tre prej të cilave janë në Shkup dhe një në Samokov me më shumë se 500 punonjës dhe 40 vjet përvojë. Ata punojnë sipas standardeve më të larta dhe prodhojnë një gamë të gjerë produktesh, cilësia e të cilave njihet në mbarë botën dhe për të cilat kanë marrë çmime dhe mirënjohje të shumta. ATS Group është e angazhuar në prodhimin e produkteve të përbëra dhe produkteve të destinuara për pajisjen e ushtrisë dhe policisë në fushën e mbrojtjes balistike dhe sigurisë balistike. Përveç kësaj, kompania prodhon edhe municione të kalibrit të vogël dhe linja të plota të makinerive të prodhimit të municioneve, gjë që rrit potencialin e saj eksportues nga viti në vit dhe në këtë mënyrë realizon planin e saj të zhvillimit dhe misionin e saj.
Panairi u organizua për herë të parë në vitin 1967 dhe vazhdimisht ka shënuar rritje të numrit të pjesëmarrësve, ekspozuesve dhe vizitorëve. Aktualisht, panairi francez është panairi numër 1 në botë në kategorinë e tij, i cili mbledh çdo dy vjet profesionistët botërorë përgjegjës për mbrojtjen dhe sigurinë. Ekspozuesit demonstruan përdorimin e dronëve, robotëve, teknologjive të reja dhe automjeteve të blinduara. Përveç demonstrimeve dinamike nga ekspozuesit, gjatë gjithë javës u demonstrua mjeshtëria e teknologjive të reja të zhvilluara nga forcat e armatosura dhe departamentet e sigurisë.

Marketing