Gjërat që pritet të zhduken në 20 vitet e ardhshme

Ndryshimi është pjesë e njerëzimit, asgjë nuk mund ta ndal progresin. Zhvillimi i teknologjisë po sjellë ndryshime të shpeshta dhe po ndërron gjërat që ne i përdorim në përditshmëri. Ja lista me gjërat që pritet të zhduken në 20 vitet e ardhshme.

Marketing

1.Miu i kompjuterit
Gjërat teknologjike që përdoren me dorë, sikurse miu i kompjuterit pritet që të zëvendësohen në të ardhmen e afërt, transmeton Indeksonline.

2.Qeset e plastikës
Merr me qindra vjet që qeset e plastikës që të dekompozohen ose të kalben. Prandaj shumë shtete kanë filluar që të largojnë nga përdorimi.

3.Nënshkrimet
Duke ju falënderuar teknologjisë së njohjes së fytyrës, telefonave të mençur etj. Nevoja e nënshkrimit dita e ditës po vjen duke u pakësuar.

4. Dërgesat me paketa
Kemi parë shpesh kohët e fundit eksperimente të doneve që po dërgojnë gjëra të ndryshme. Shumë shpejtë dërgesa me anë të paketave do të jenë të prapambetura.

5. Përcjellësit me tela
Përcjellsat me tela si për shembull të dëgjuesve për vesh, adapterëve do të zhduken shumë shpejtë. Kompania Apple ka filluar vetëm se të i largojë nga përdorimi.

6.Qelësat
Në 20 vitet e ardhshme do të harrojmë se si ishin qelësat e derës. Krejt kjo falë zhvillimit të teknologjisë që do na mundësoj që derën ta hapim me anë të telefonit, me anë të komandimit të zërit ose përmes skanimit.

7. Pagesa kesh dhe kredit kartelat
Korporata amerikane “MasterCard” pritet që të publikojë teknologjinë më të re për pagesa të quajtur “Selfie Pay”. Njerëzit do të kenë mundësi të paguajnë vetëm duke vetëm duke mbyllur sytë. Ky lloj i teknologjisë pritet që të provohet në tetor të këtij viti.

8. Digitronët e televizorëve
Digitronët në të ardhmen e afërt mund të mos jenë në përdorim më. Njerëzit mund të komandojnë televizorin me anë të tabletit apo telefonit të tyre.

9. Pasqyrat anësore të veturave
“Audi” në vitin 2019 do të prezantojë veturat pa pasqyre anësore. Ato do të zëvendësohen nga një sistem që do të paralajmëronte vozitësit për ndonjë rrezik.

Marketing