Thimonier: Gjatë pajtimit është e nevojshme të dallohen se kush ishin terroristët e 27 prillit

Christian Thimonier, ambasadori francez në Shkup, në një intervistë për “Nova Makedonija” me rastin e 100 vjetorit të përfundimit të Luftës së Parë Botërore, thotë se është e nevojshme të rishikohet kush ishte “terrorist” gjatë dhunës së 27 prillit në Kuvend, dhe cili nuk është në kontestin e procesit të pajtimit të forcave politike në vend.

Marketing

“Këto ngjarje kanë nivele shumë të ndryshme të përgjegjësisë dhe duhet të bëhet një vlerësim i saktë, e cila mund të marrë kohë të caktuar. Ne nuk mund t’i vendosim ata në të njëjtin nivel, për qëllime të mirë, protestuesit që hynë në Kuvend, me fytyra të zbuluara dhe pa qëllime të dhunshme, ndryshe nga njerëzit e maskuar dhe të dhunshëm, huliganët apo edhe vrasësit e mundshëm”, deklaroi Thimonier.

Ai vlerëson se nuk mund të ngatërrojmë personat e njohur të cilët kanë pasur të paktën guximin kur i kanë bërë veprimet e tyre, e cila mori mbi vete përgjegjësinë e pamohueshme, dhe komplotistët, të cilët mund të çojë vendin në luftë civile, ose të trazirave serioze të brendshme. Ai shton se të gjithë nuk mund t’i etiketojmë si “terroristë”.

Prandaj, kur punojnë për të mirën e vendit, kjo është ajo që do të ndihmojë në marrjen e vendimeve, për të gjetur ekuilibrin e vështirë mes të kuptuarit njerëzor dhe mirëmbajtjen e nevojshme të standardeve minimale pa të cilën sundimi i ligjit është e pamundur për të ndërtuar, përcjell Telegrafi Maqedoni.

Ai vlerëson se tensionet në skenën politike në Maqedoni duhet të reduktohen dhe kjo është një nga rregullat e pashkruara për përparimin në Evropë.

“Pajtimi me fqinjët e saj, gjetja e rrugës për bashkëpunim të sinqertë mes komuniteteve, kthimi i vëllazërimit midis qytetarëve dhe përfundimi i një lufte civile të fshehtë ndërmjet “përkrahësve” dhe “tradhtarëve” është udhërrëfyesi i nevojshëm”, deklaroi Thimonier.

Ai tha se me rëndësi është që politikanët të distancohen nga gjuha e urrejtjes ose përjashtimet dhe të jenë për t’i marrur shembull.

Marketing