Kompania e modës Prada do dizajnojë kostumet e reja hapësinore të NASA -s

Kompania e modës Prada do të dizajnojë kostumet hapësinore të NASA -s për astronautët që do të shkojnë në Hënë pas dy vitesh.

Marketing

Shtëpia italiane e modës do të punojë për të dizajnuar kostumet së bashku me një kompani tjetër private, Axiom Space.

Në një deklaratë për shtyp, Axiom tha se Prada do të sjellë ekspertizë me materialet dhe prodhimin në projekt.

Një astronaut i tha BBC-së se mendonte se Prada ishte në gjendje të përballonte sfidën për shkak të përvojës së tyre të projektimit. Kjo përvojë është ndërtuar jo vetëm në pasarelat e Milanos, por edhe përmes përfshirjes së Prada në garën e lundrimit të Kupës së Amerikës.

“Prada ka përvojë të konsiderueshme me lloje të ndryshme të pëlhurave të përbëra dhe mund të jetë në gjendje të japë disa kontribute reale teknike në shtresat e jashtme të kostumit të ri hapësinor,” sipas profesorit Jeffrey Hoffman, i cili fluturoi pesë misione të NASA-s dhe ka kryer katër shëtitje në hapësirë. .

Por ai tha se njerëzit nuk duhet të presin të shohin astronautët me “kostume hapësinore paisley ose ndonjë model të zbukuruar si ky. Ruajtja e një mjedisi të mirë termik është me të vërtetë gjëja kritike”.

“Një kostum hapësinor është me të vërtetë si një anije kozmike në miniaturë. Duhet të sigurojë presion, oksigjen, të mbajë në një temperaturë të arsyeshme,” shtoi ai.

Në fillim të këtij viti, Axiom zbuloi një kostum hapësinor, i cili tha se do të vishej në misionin e ardhshëm Artemis 3. Kostumi peshonte 55 kg dhe thuhej se ishte më i përshtatshëm për udhëtaret femra.

Në një njoftim për shtyp, Artemis dhe Prada thanë se do të përdorin “teknologji dhe dizajn inovativ” për të lejuar “eksplorim më të madh të sipërfaqes hënore se kurrë më parë”.

Misioni Artemis 3, me dizajnet e Prada, do të ndjekë Artemis 2, i cili do të përfshijë fluturimin e një kapsule rreth Hënës në fund të vitit të ardhshëm ose në fillim të 2025.

Artemis 2 do të ketë gruan e parë dhe astronautin e parë me ngjyrë të caktuar ndonjëherë në një mision hënor, Christina Kock dhe Victor Glover.

Marketing